۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۲۹۹
آیت الله شبستری:

ثبات قدم در راه ولایت تنها در کلام و گفتار ثابت نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: ثبات قدم در راه ولایت تنها در کلام و گفتار ثابت نمی‌شود، بلکه باید در عمل و هر کس به اندازه توان حضور عملی در صحنه های انقلاب داشته باشد.
1/ آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،‌ آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، روز گذشته در اختتامیه چهارمین جشنواره شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی تبریز که در تالار شایان مهر برگزار شد، اظهار داشت: نیاز امروز جامعه بهره مندی از افکار و اندیشه های متعالی شهید مطهری است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری در ولایت حضرت امام خمینی(ره) ذوب شده بود، گفت: آن استاد شهید ولایت مداری را در عمل معنا کرد و نشان داد که برای مقابله با جریان های انحرافی و استوار نگه داشتن دین خدا باید از جان گذشت.

امام جمعه تبریز افراط و تفریط را عامل انحراف در اسلام اصیل دانست و خاطر‌نشان کرد: شهید مطهری با علم به این موضوع همواره در سنگر ولایت عمر خود را صرف مبارزه با افکار التقاطی کرد.

عضو خبرگان رهبری از استاد مطهری با عنوان انقلابی تمام عیار یاد کرد و گفت: شهید مطهری بنا بر مقتضیات زمان منشأ خیر و برکت به اسلام جهان تشیع بود، چنان‌که گاه در کلام، گاه با قلم و گاه در عمل دین خود را به اسلام و ولایت ادا کرد.

آیت الله شبستری با بیان این‌که ولایت‌مداری مایه سعادت در دنیا و آخرت است، اظهار داشت: ثبات قدم در راه ولایت تنها در کلام و گفتار ثابت نمی‌شود، بلکه باید در عمل و هر کس به اندازه توان حضور عملی در صحنه های انقلاب داشته باشد.

همچنین علیرضا یعقوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سخنانی به ارایه گزارشی از چهارمین جشنواره شهید مطهری پرداخت و اظهار داشت: بیش از 90 محصول آموزشی در زمینه های در زمینه های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که با نظر هیئت داوران 20 اثر شایسته تقدیر شناخته شدند./935/پ202/س
ارسال نظرات