۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۳۹۵
از سوی خبرگزاری رسا؛

نخستین دوره آموزش خبرنگاری ویژه طلاب در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین دوره آموزش خبرنگاری ویژه طلاب حوزه علمیه خراسان به مدت سه روز و به صورت کارگاهی از سوی خبرگزاری رسا در مشهد برگزار می‌شود.
دوره آموزش خبرنگاري ويژه طلاب
حجت‌الاسلام محمدجواد گلزار جانشین مدیر عامل و سردبیر خبرگزاری رسا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: به زودی نخستین دوره آموزش خبرنگاری ویژه طلاب حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و با همکاری دفتر خبرگزاری رسا از 21 تا 23 اردیبهشت ماه در مشهد برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام گلزار خاطر نشان کرد: زمان نام نویسی در این دوره‌ها از 10 تا 18 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته از ساعت 14 تا 18 عصر انجام می‌گیرد که طلاب برای ثبت نام در این دوره‌ها می‌توانند با شماره‌ 09157040906 و 05112233674 تماس بگیرند.

وی ادامه داد: مدت برگزاری این دوره آموزشی سه روز است که به صورت کارگاهی برگزار می‌شود و در پایان دوره به کسانی که امتیاز لازم را بدست آورند گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

جانشین خبرگزاری رسا گفت: تکمیل فرم ثبت‌نام، رونوشت کارت ملی، رونوشت صفحه اول شناسنامه، ارزیابی تحصیلی و دو قطعه عکس از جمله مدارک نام نویسی در این دوره اعلام شده است.

وی اظهار کرد: مهارت‌های خبرنویسی، ویرایش و نگارش، آشنایی با جنگ روانی از سرفصل‌های این دوره آموزشی به شمار می‌آید.

سردبیر خبرگزاری رسا ادامه داد: این دوره آموزشی به مدت سه روز و ویژه طلاب حوزه علمیه خراسان برگزار می شود که داشتن حداقل سطح تحصیلی پایه پنجم حوزه از جمله شرایط ثبت نام در این دوره است./917/ت303/ص
ارسال نظرات