۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۳۹۹

انتقاد آیت الله علوی گرگانی از کیفیت خودروهای تولید داخل

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی خواستار ارتقای کیفیت محصولات و تولیدات داخلی شد و بیانات مقام معظم رهبری را در این راستا کارگشا و مهم ارزیابی کرد.
1/ آيت الله علوي گرگاني



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، روز شنبه در دیدار شماری از اعضای تشکل های کارگری و کارفرمایی استان قم، با اشاره به روایتی تصریح کرد: اگر هر کس جایگاه خود را بداند به مسؤولیت هایی که عهده‌دار آن است بیشتر توجه خواهد کرد.

وی افزود: یکی از علل و عوامل غفلت و کوتاهی انسان، عدم شناخت دقیق مسؤولیت ها و وظایف است و این امر باعث فراموشی و غفلت از امور مهم می شود.

این مدرس برجسته خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در ادامه با بیان اینکه جامعه کارگری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، بیان داشت: آبروی هر کشوری در دست کارگران آن جامعه است.

آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد: تعابیری که آموزه های دینی و اسلامی راجع به فضیلت کار و کارگر دارد بسیار برجسته و والاست و کارگران عزیز باید قدر خود را بدانند و به این امر مهم توجه کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تاکید کرد: اگر جامعه کارگری در کار خود متهعدانه عمل کند، آبروی جامعه بالا می‌رود، عکس این مساله نیز صادق است.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه کارگران باید در انجام ماموریت های محوله نهایت دقت را بکار ببندند، خواستار ارتقا کیفیت محصولات و تولیدات داخلی شد و بیانات مقام معظم رهبری را در این راستا کارگشا و مهم ارزیابی کرد.

وی گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود تاکید کردند که باید به کیفیت تولیدات و محصولات داخل کشور توجه شود و این امر رسالت و وظیفه کارگران و کارفرمایان جامعه را سنگین می کند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به وسائل نقلیه و خوردروهای تولید داخل ابراز داشت: تولید تعداد بالا و زیاد خودرو در داخل هنر نیست، هنر این است که به کیفیت محصولات بیشتر توجه شود.

آیت‌الله علوی گرگانی تاکید کرد: کارگران ما از هوش و استعداد بسیار بالایی برخوردار هستند، اشکال ما در کاربرد و نحوه استفاده از نیرو است. /924/پ202/ع

ارسال نظرات