۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۳۴۴۱
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان:

رهبر معظم انقلاب با تمام قامت به پشتیبانی از رشد علمی کشور وارد صحنه شده اند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفاتر استانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در رأس نظام اسلامی، با تمام قامت به پشتیبانی از رشد علمی کشور وارد صحنه شده اند.
حجت‌الاسلام سيد محسن شفيعي، رييس دفاتر استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي خوزستان،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسؤول دفاتر استانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، ظهر امروز در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه صنایع هسته ای کشور در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، با اشاره به پیشرفت ها و خودکفایی کشور در زمینه های مختلف علمی و تکنولوژی گفت: انقلاب اسلامی ایران آپارتاید علمی حاکم بر جهان را که از سوی برخی زورگویان و انحصار طلبان ایجاد شده بود پشت سرگذاشت.

مسؤول دفاتر استانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، ادامه داد: زورگویان جهان علم را به بخش های مختلف مختلف و شکل های خاص و بمنظور بهره گیری برای کشورهایی محدود تبدیل کرده بودند که خوشبختانه با تلاش جوانان و نخبگان این مرز و بوم ایران اسلامی از این انحصار و تبعیض عبور کرد که بسیار دارای ارزش است.

وی با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در تحقق این موضوع مهم خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در رأس نظام اسلامی، با تمام قامت به پشتیبانی از رشد علمی کشور وارد صحنه شده اند که منجر به پیشرفت های علمی از جمله در علومی همچون شبیه سازی یا انرژی هسته ای شده است.

مسؤول دفاتر استانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، ابراز داشت: پیشرفت های کشور در حالی رخ می دهد که یکی از بزرگ ترین اتهاماتی که دشمنان به انقلاب اسلامی از بدو پیروزی وارد کردند محکوم کردن آن به ارتجاع و واپس گرایی بود و در این راستا هجمه های رسانه ای فراوانی نیز وارد کردند که همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام شفیعی، در ادامه سخنان خود، خاطر نشان ساخت: کار به جایی رسید که دشمنان ادعا کردند که با پیروزی انقلاب در ایران دانش و علم در این کشور تعطیل خواهد شد اما به یاری خداوند متعال و به همت جوانان این مرز و بوم اتفاقات دیگری افتاد و امروز جهانیان از پیشرفت های روز افزون ایران اسلامی متعجب مانده اند.

وی با بهانه خواندن ادعاهای آن دوران و امروز دشمنان انقلاب گفت: آنها آن روزها نظام اسلامی را به عقب کشاندن کشور محکوم می کردند اما امروز در تلاشند تا رشد و پیشرفت را از کشور بگیرند که این جریان ماهیت آنان را بیش از پیش برای همگان آشکار می کند و مشخص می کند که آنان با اصل انقلاب و کشورهای مستقل مخالف هستند و دیگر موضوعات تنها بهانه محسوب می شود./9455/پ202/ص
ارسال نظرات