۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۵۲۸

استادان حوزه‌های علمیه تبریز تجلیل می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته گرامی‌داشت مقام معلم، بیش از 80 استاد حوزه‌های علمیه تبریز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
کلاس درس حوزه
حجت الاسلام زحمت دوست، معاون فرهنگی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم و در سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، مراسم تجلیل از اساتید حوزه های علمیه تبریز برگزار خواهد شد.

وی خاطر‌نشان کرد: در این مراسم که با حضور آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همراه خواهد بود، از 83 استاد حوزه های علمیه برادران و خواهران تبریز تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام زحمت دوست با بیان اینکه مراسم تجلیل از اساتید نمونه با حضور طلاب مدارس علمیه تبریز همراه خواهد بود، ادامه داد: اساتید پنج حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج)، طالبیه، سفیران هدایت، صادقیه و الزهرا(س) در این مراسم مورد تقدیر قرار می گیرند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز تصریح کرد: این مراسم از ساعت 11 تا 13 دوشنبه هفته جاری در تالار علامه امینی مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

وی تجلیل از مقام استاد را جزء آموزه های زیربنایی و تربیتی در حوزه های علمیه دانست و گفت: طلاب از اولین سال های ورود به حوزه، آداب استاد و شاگردی را آموخته و همواره خود را مدیون اساتید خود می دانند./935/پ202/س
ارسال نظرات