۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۶۳۸
14 اردیبهشت؛

آیت الله نوری همدانی به استان البرز سفر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی چهارشنبه هفته جاری به دعوت علما، مسؤولان و اقشار مختلف مردم استان تازه تاسیس البرز به این استان سفر خواهد کرد.
 آيت الله نوري همداني سفر استاني آيت الله نوري همداني
حجت الاسلام محمدحسین شمس مسؤول دفاتر استان های دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از سفر این مرجع تقلید به استان تازه تاسیس البرز خبر داد.

وی گفت: سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به استان البرز بنا به دعوت علما، روحانیان، مسؤولان و اقشار مختلف مردم این استان انجام می شود.

مسؤول دفاتر استان های دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی مدت زمان سفر این مرجع تقلید به استان البرز را پنج روز اعلام و تصریح کرد: حضرت آیت الله نوری همدانی در این سفر استانی برنامه ها و دیدارهای متعددی را با اقشار مختلف مردم استان البرز خواهند داشت و همچنین به شهرستان های طالقان و هشتگرد سفر خواهند کرد.

وی گفت: حضرت آیت الله نوری همدانی عصر روز چهارشنبه هفته جاری 14 اردیبهشت ماه عازم استان البرز می شود و مراسم استقبال از این مرجع تقلید نیز با حضور نماینده ولی فقیه، امام جمعه و مسؤولان استانی در شهر کرج برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شمس حضور در گلزار شهدای استان البرز، دیدار با مدیران، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، علما و روحانیان و دیدار عمومی با مردم و سفر به چند شهر استان البرز را از جمله برنامه های حضرت آیت الله نوری همدانی در سفر به به این استان ذکر کرد.

گفتنی است، حضرت آیت الله نوری همدانی پس از فتنه سال 88 سفرهای مختلفی را به استان های مختلف کشور از جمله استان فارس، کرمان، گیلان، خوزستان، آذربایجان غربی، مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی و همچنین یک سفر خارج از کشور به کشور آفریقایی تانزانیا داشته است. /924/ت302/ج

ارسال نظرات