۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۰۳۶۷۱
مسؤول ستاد عتبات عالیات شوشتر:

کمک 60 میلیون ریالی مردم به ساخت ایوان طلای امام علی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد عتبات عالیات شوشتر اظهار داشت: در شش ماه گذشته بیش از 60 میلیون ریال وجه نقد از سوی مردم برای بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری شده که این رقم قابل توجه، برای استفاده به ستاد مرکزی عتبات عالیات تحویل داده شد.
حرم مطهر امام علي(ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمد زمان یزدانیان، مسؤول ستاد عتبات عالیات شوشتر، صبح امروز در همایش ستاد عتبات عالیات این شهرستان، اظهار داشت: مردم شوشتر تمایل بسیار زیادی برای کمک به ساخت حرم امام علی(ع) دارند و در این زمینه استقبال بسیار زیادی نشان می‌دهند؛ هدایای بسیار زیادی در ماه‌های گذشته برای بازسازی ایوان طلای حرم علوی از طرف مردم شوشتر جمع‌آوری شده و به ستاد مرکزی تحویل شده است.

مسؤول ستاد عتبات عالیات شوشتر، ادامه داد: در شش ماه گذشته بیش از 60 میلیون ریال وجه نقد از سوی مردم برای بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری شده که این رقم قابل توجه، برای استفاده به ستاد مرکزی عتبات عالیات تحویل داده شد.

یزدانیان با اشاره به این که علاوه بر هدایای نقدی اشیای با ارزش نیز جمع‌آوری می‌شود، اظهار داشت: در شش ماه گذشته 30 گرم طلای 24 عیار نیز برای کمک به بازسازی عتبات عالیات از طرف مردم خیر و نیکوکار شوشتر جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به کمک‌های مردمی به ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال‌های گذشته، افزود: در سال 85 که هنوز ستادی برای بازسازی عتبات عالیات تشکیل نشده بود، بسیجیان شهرستان شوشتر با کمک‌های خود توانستند900 گرم طلای24 عیار و بیش از 100 میلیون ریال وجه نقد برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کنند، که این ارقام بسیار قابل توجه است.

یزدانیان در ادامه سخنان خود، خاطر نشان کرد: این کمک‌ها بدون هیچ دخل و تصرفی به ستاد بازسازی عتبات عالیات تحویل داده می‌شود و بر روند هزینه کرد این هدایا نظارت بسیار زیادی وجود دارد.

مسؤول ستاد عتبات عالیات شوشتر، با تأکید بر اینکه مردم شهرستان توجه بسیار زیادی به امور دینی و مذهبی دارند، خاطرنشان کرد: در ماه‌های آینده با معرفی ستاد بازسازی عتبات عالیات به مردم، مشارکت آنان در این امر بیشتر می‌شود./9455/پ203/ص
ارسال نظرات