۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۷۳۹
پژوهشگر حوزه علمیه:

اندیشه‌های شهید مطهری آموزه های اسلام ناب است

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه خوزستان گفت: آیت الله استاد شهید مرتضی مطهری یکی از معلمان راستین انقلاب اسلامی است که همه اندیشه‌های او آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) است.
حجت الاسلام کاظم سواري، امام جماعت مسجد الرحمن اهواز

حجت الاسلام کاظم سواری، دبیرکمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز اظهار داشت: معلمان دلسوز ما با الگوپذیری از معلم انقلاب اسلامی، استاد شهید مطهری کار خود را در راستای تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی ادامه دهند.

این مبلّغ حوزه علمیه در ادامه سخنان خود با اشاره به این که آیت الله شهید مرتضی مطهری یکی از معلمان راستین انقلاب اسلامی است و قلم و سخنرانی های وی در بیان آموزه های اسلام و انقلاب در جامعه اسلامی بسیار تأثیر گذار است، تصریح کرد: این استاد بزرگوار در دوران انقلاب اسلامی با فکر و اندیشه خود انقلاب اسلامی را تبیین و با افکار التقاطی و جریان های ضد انقلابی به مبارزه می پرداخت.

حجت الاسلام سواری، ویژگی کتاب های شهید مطهری را ساده و قابل فهم برای همه اقشار جامعه دانست و گفت: بیشتر کتاب های معلم انقلاب برگرفته از سخنرانی هایی است که با زبان ساده قبل و بعد از انقلاب در جمع مردم تهران بیان کرده، از این جهت آثار این شهید قابل فهم برای همه اقشار مختلف جامعه است.

وی در جواب سوالی مبنی بر اینکه «آیا کتاب های شهید مطهری مختص زمان یا سن خاصی است» خاطر نشان کرد: برخی از کتاب های شهید مطهری مختص سطح خاصی است اما فکر، اندیشه و حکمت آن شهید نه تنها مختص سن خاصی نیست بلکه محدود به زمان خاصی هم نیست./9463 /پ202/ع

ارسال نظرات