۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۰۳۷۸۵

برگزاری مراسم تجلیل از استادان حوزه‌‌ علمیه بناب

خبرگزاری رسا ـ مراسم تجلیل از اساتید حوزه های علمیه بناب با حضور رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.
برگزاری مراسم تجلیل از استادان حوزه‌‌ علمیه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدابوالحسن نواب، رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، عصر روز گذشته در مراسم تجلیل از اساتید نمونه حوزه های علمیه خواهران و برادران شهرستان بناب اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با درایت و هوشیاری خاصی، نهضت بیداری امت اسلامی را سرآغاز تحول در حکومت های دیکتاتوری و دست نشانده غربی منطقه قلمداد کردند.

رییس دانشگاه ادیان و مذاهب خاطر نشان کرد: بر خلاف تصور عده ای که انقلاب های مردم منطقه را دارای منشاء خارجی ارزیابی می کنند، رهبر انقلاب این تحرکات انقلابی را برخواسته از آموزه های دینی و جهادی امت اسلامی می دانند.

وی گفت: نیاز و ضرورت امروز جهان اسلام، وحدت و یکدلی در برابر دنیای کفر است، توطئه گران درصدد انحراف در نهضت اسلامی و بیداری مسلمان هستند، باید هوشیار بود و لحظه ای از اتحاد و انسجام دینی غافل نباشیم.

حجت الاسلام نواب با تاکید بر اینکه ولایت مداری تنها در عمل معنای حقیقی خود را خواهد یافت، تصریح کرد: همگان باید در همه حال ولایت مدار بود و در عمل نسبت به ولایت وفادار باشیم.

همچنین حجت الاسلام عبدالمجید بنابی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب در سخنانی به تبیین مقام و شأن معلم از دیدگاه آیات و روایات پرداخت و همگان را به ولایت مداری و حفظ وحدت دعوت کرد.

بنابر این گزارش، حجت الاسلام نواب، رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در ادامه این جلسه به سؤالات طلاب و اساتید حوزه های علمیه بناب در مسائل مختلف پاسخ گفت.

گفتنی است، حجت الاسلام نواب طی سفر به شهرستان بناب از روند پروژه های حوزه های علمیه خواهران و برادران حضرت ولیعصر(عج) این شهر بازدید بعمل آورد./935/پ202/س
ارسال نظرات