۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۹۴۹
شیخ نبیل قاووق:

سازمان های بین المللی به آلت دست آمریکا تبدیل شده اند

خبرگزاری رسا ـ شیخ نبیل قاووق رزمایش های صهیونیستی را نشانگر ترس و نگرانی این رژیم دانست و تاکید کرد که سازمان های بین المللی به آلت دست آمریکا تبدیل شده اند.
قاووق
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسمی از سوی تجمع قرآن کریم و بسیج پرورشی حزب الله لبنان در بیروت، رزمایش هایی که رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک برگزار خواهد کرد را دلیلی بر ترس و نگرانی این رژیم دانست و گفت: این رزمایش ها در برابر آمادگی ها و غافلگیری های مقاومت ناچیز و شکست خورده است.

شیخ نبیل قاووق با ابراز اینکه رژیم صهیونیستی که شکست های خود غرق شده است به خوبی می داند که توان رویارویی نظامی مستقیم با مقاومت را ندارد، افزود: از همین روست که اسراییل با همکاری دولت آمریکا و برخی کشورهای عربی با به راه انداختن جنگی رسانه ای و سیاسی به دنبال ضربه زدن به هویت و جایگاه سوریه هستند که پشتیبان مقاومت است.

وی با اشاره به موضع گیری های سوریه در حمایت و پشتیبانی از مقاومت، گفت: غرب به دنبال تصفیه حساب با سوریه بر سر این موضع گیری ها است و برای دستیابی به خواسته های خود و تغییر نقش و جایگاه سوریه در منطقه، بسیاری از مهره های خود در لبنان و جهان را به کار گرفته است.

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به بی توجهی کامل شورای امنیت سازمان ملل به فلسطین و بحرین و سکوت و سستی این سازمان در خصوص محاصره نوار غزه و کشتار وحشیانه مردم بحرین، تاکید کرد: سازمان های بین المللی به آلت دست آمریکا برای حمایت از هم پیمانان آمریکا و ضربه زدن به کشورهای محور بازدارندگی و مقاومت تبدیل شده اند.

وی سپس به مسایل داخلی لبنان پرداخت و با ابراز اینکه مرحله دشوار تشکیل دولت جدید لبنان طی شده است، گفت: علیرغم کارشکنی ها و مانع تراشی های گروه 14 مارس، رفته رفته به تشکیل دولتی که در برابر قیمومیت بیگانه بایستد، نزدیک می شویم./981/ب902/گ
ارسال نظرات