۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۹۶۸
معاون سیاسی استاندار قم:

فعالیت های فرهنگی فاقد تفکر دینی ابتر است

خبرگزاری رسا سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم، فعالیت های فرهنگی فاقد تفکر دینی را ابتر خواند و رمز موفقیت، عزت و تداوم نظام مقدس اسلامی را در تبعیت از مقام معظم رهبری عنوان کرد.
عبدالسعيدحقيقي مقدم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالسعید حقیقی مقدم فرماندار و سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قم، روز پنجشنبه در هم اندیشی فرهنگی دهیاران استان قم که در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت امور فرهنگی در جامعه، غفلت از این اصل را خطرناک توصیف کرد.

حقیقی مقدم انجام کارهای فرهنگی عمیق را در جلوگیری از گسترش انحرافات اجتماعی و فرهنگی تاثیرگذار دانست و تاکید کرد: باید در این راستا از تمام ظرفیت ها و توانمندی ها به خوبی بهره گرفته شود.

فرماندار قم با اشاره به فراهم بودن بسترهای لازم جهت فعالیت ها و امور فرهنگی، خواستار استفاده درست از این شرایط و امکانات در روستاها شد و از دهیاران خواست از ظرفیت و توانمندی های روحانیان جهت ترویج برنامه های دینی و شعائر اسلامی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اگر کارها و فعالیت های فرهنگی فاقد باور دینی باشد، ابتر است، تاکید کرد: مقام معظم رهبری نسبت به فعالیت های فرهنگی تاکیدات ویژه ای دارند و باید توجه داشت اگر فرهنگ دینی مردم نبود انقلاب به پیروزی نمی رسید.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم با یادآوری نقش انقلاب اسلامی در بیداری ملت های آزاده و مسلمان دنیا، به خصومت غرب و استکبار با اسلام ناب اشاره کرد و گفت: آنها از تفکر اسلام ناب هراسان هستند و الا به نماز و روزه ظاهری مردم کاری ندارند و این مساله را ما در کشورهایی که حکام آن دست نشانده استکبار هستند می بینیم.

این مسؤول استانی تفکر دوری از روحانیت را مطرود دانست و اظهار داشت: متاسفانه این طرز تفکر گاهی در واژه های و سخنان برخی از افراد غافل و ناآگاه مشاهده می شود.

فرماندار قم نقش روحانیان را در بصیرت دهی و ارتقا آگاه های همه جانبه مردم و جامعه بسیار برجسته توصیف و تاکید کرد: یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ابزار گسترش تفکر اسلامی در میان توده مردم، روحانیت است و توجه به حرکت های سیاسی از ابتدای انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن این مساله را تایید می کند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قم تبعت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را عامل و ضامن عزت و تدوام نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: رمز موفقیت های ملت ایران تبعیت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است. /924/پ202/ع
ارسال نظرات