۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۹۷۱
مدیر حوزه علمیه بناب:

دشمنی با ولایت، مقابله با حاکمیت خدا است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب گفت: مخالفت و دشمنی با ولایت فقیه، در واقع رو در رویی با حاکمیت الله و قرآن است.
حجت الاسلام عبدالمجيد باقري بنابي، مدير حوزه علميه بناب
به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالمجید باقری بنابی، تولیت حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب امروز در جمع طلاب این مرکز علوم اسلامی با تاکید بر اینکه ولایت فقیه در امتداد ولایت انبیاء و ائمه اطهار(ع) و حضرت صاحب الزمان(عج) است، اظهار داشت: ولایت مداری حضور در جبهه حضرت ولیعصر(عج) است و مخالفت با ولایت فقیه، دشمنی با حاکمیت الله و قرآن محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: همان گونه که در زیارت عاشورا اعلام می کنیم، ای امام ما با دشمنانت، دشمن و با دوستانت، دوست هستیم و در دل این گونه نجوا کنیم که ای نائب صاحب‌الزمان‌(عج)‌ «انی سلم‌لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم»، بایستی نسبت به ولایت نیز آن طور عمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی تصریح کرد: باید در میدان عمل با دشمنان ولایت فقیه، دشمن بود و با دوستانش دوست بود، اثبات ولایت مداری تنها در کلام و گفتار محقق نمی شود.

مدیر حوزه علمیه بناب با تاکید بر اینکه ولایت مداری موجب عاقبت به خیری خواهد بود، تصریح کرد: هر روزی که از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد، ارزش نعمت ولایت بیشتر به چشم می‌آید؛ به گونه ای که مقام ‌معظم‌ رهبری، در طول مدت رهبری خود به شکل ارزنده ای کشتی انقلاب را ناخدایی کرده است.

وی با بیان اینکه باید شکرگزار نعمت ولایت بود، افزود: اگر امروز شاهد نهضت اسلامی در کشور های مختلف منطقه هستیم، به برکت وجودی ولایت فقیه و رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین بنابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور فعال طلاب در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: خط سیاسی طلاب حوزه های علمیه همان خط مشخص و روشن رهبری است./935/پ202/س
ارسال نظرات