۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۹۸۷
مسؤول سازمان بسیج طلاب استان تهران:

هر مسیری غیر از راه ولایت بیراهه است

خبرگزاهر ری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان تهران با تاکید بر اینکه ولایت مداری یک اصل برای بسیج است، گفت: مسیری غیر از راه ولایت، بیراهه و رو به انحراف است.
ولايت فقيه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مراد حسین طالبی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان تهران امروز در جمع مربیان عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شهرستان هریس از توابع استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: لبه تیز حملات رسانه ای غرب به سمت روحانیت و ولایت فقیه نشانه رفته است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به کمک غول رسانه ای خود درصدد تخریب چهره ولایت است، خاطر نشان کرد: امروز دوران حضور در سنگر ولایت و رهبری است، نباید امام خامنه ای را تنها گذاشت همگان در قبال امام و شهدا مسؤول هستیم.

حجت الاسلام طالبی تصریح کرد: شایعه پراکنی، دروغ پردازی، تهمت، ترویج فرهنگ بی بند و باری و دین ستیزی از جمله ترفندهای رسانه ای غرب برای زدودن قبح معصیت از جامعه اسلامی و بدبین کردن مردم نسبت به نظام و رهبری است.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان تهران با تشریح آثار سوء شبکه های ماهواره ای و سایت های اینترنتی هدایت شده از سوی غرب اظهار داشت: تزلزل بنیان خانواده و دین گریزی، طلاق و ترک تحصیل تنها گوشه ای از سوغات غرب به خانواده های ایرانی و اسلامی است.

وی ترویج خرافات دینی و تبلیغ عرفان های کاذب و نوظهور را از دیگر برنامه های غرب برای انحراف جوانان ایرانی دانست و افزود: امروزه شاهد گسترش تبلیغ مسیحیت و وهابیت در نقاط مختلف کشور هستیم که بایستی به صورت جدی با این معضل مقابله کرد.

حجت الاسلام طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هشت سال اصلاحات، تنها در شعار خلاصه شد، خاطر نشان کرد: اصلاحاتی قابل قبول است که مورد قبول ائمه اطهار و ولایت فقیه باشد، اما دوران هشت ساله اصلاحات جامعه را به فساد کشید که هنوز آثار سوء آن محسوس است.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون تهران ادامه داد: اصلاح به چهار نوع؛ اصلاح خویشتن، اصلاح رابطه انسان با خدا، اصلاح ارتباط با مردم و اصلاح مالی است که بسیجیان باید در این میان حافظ ارزش ها و اصلاح خویش و جامعه باشند.

وی با بیان اینمه بسیح با ولایت معنا و مفهوم حقیقی خود را می یابد، گفت: ولایت مداری یک اصل برای بسیج بوده و در واقع مسیری غیر از راه ولایت، بیراهه و رو به انحراف است./935/پ202/ع

ارسال نظرات