۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۳۹۹۴

ویژه‌نامه اینترنتی شهادت حضرت زهرا در پایگاه عصر شیعه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه‌نامه اینترنتی شهادت حضرت زهرا‌(س) به مناسبت ایام فاطمیه در پایگاه عصر شیعه منتشر شد.
شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت بانوی دو عالم، حضرت زهرا(س)، ویژه‌نامه اینترنتی آن بانو حاوی مطالبی درباره زندگی، سیره علمی و عملی، کرامات و شهادت آن حضرت(س) در پایگاه اینترنتی «عصرشیعه» منتشر شد.

«چرا حضرت فاطمه(س) در را به‎روی مهاجمان باز کرد» به قلم سیدجعفر مرتضی عاملی، «حضرت زهرا(س) بنیانگذار تشیع» نوشته رسول جعفریان، «گفتمان دینی در مکتب فاطمی» به قلم شهلا باقری و ابوالفضل میرازپور، «فاطمه‌(س) از دیدگاه قرآن» نگاشته حبیب چایچیان، «در اندیشه حضرت زهرا(س)» به قلم آیت‌الله جوادی آملی و «چرا فاطمه فاطمه است» اثر حسین عطوف بخشی از مطالبی است که در این ویژه‌نامه آمده است.

«آیا شهادت فاطمه(س) افسانه است؟»، «ظلم به حضرت زهرا‌(س)»، «ظلم به حقایق هستی و قرآن کریم بود»، «چرا علی(ع) فدک را پس نگرفت»، «چرا اقامه عزای حضرت زهرا(س) واجب است» و «چرا فاطمه(س) ام ابیها لقب یافت» از دیگر مطالب ارزنده‌ای است که در این ویژه‌نامه به چشم می‌خورد.

در این ویژه‌نامه مطالب و سخنانی از آیات عظام سیدصادق روحانی، وحید خراسانی و صافی گلپایگانی و آیات جوادی آملی، مظاهری و امام موسی صدر و همچنین حجج‌اسلام انصاریان و رسول جعفریان درباره فضائل حضرت زهرا(س) به چشم می‌خورد.

از دیگر عناوین این ویژه‌نامه می‌توان به پاسخ به شبهات، شعر و ادب، مقالات فاطمی و معرفی کتب درباره حضرت زهرا (س) اشاره کرد.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای مشاهده این ویژه‌نامه می‌توانید از
اینجا اقدام کنند. /920/پ203/ع

ارسال نظرات