۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۰۲۸

برگزاری مجلس عزاداری حضرت صدیقه طاهره در بیت امام جمعه تبریز

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام فاطمیه مجالس سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) در بیت امام جمعه تبریز برگزار می شود.
حضرت زهرا فاطميه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) مجالس عزاداری و سخنرانی مذهبی در بیت آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

این جلسات سوگواری روزهای جمعه، شنبه و یک شنبه هفته آینده به مدت سه روز از ساعت 17:30 تا 20 در بیت آیت الله شبستری واقع در میدان باغشمال برگزار می شود.

بیت امام جمعه تبریز در اطلاعیه ای از عموم مردم مؤمن و متدین دعوت کرد تا با حضور در این جلسات مذهبی، به ساحت حضرت بقیت الله الاعظم(عج) عرض تسلیت داشته باشند.

همچنین جلسه سوگواری و سخنرانی مذهبی با موضوع اخلاق فاطمی(س) همزمان با روز شهادت در مصلای اعظم تبریز با حضور امام جمعه موقت اردبیل برگزار می شود.

این مراسم از ساعت 10 صبح شنبه 17 اردیبهشت با حضور دستجات سینه زنی و زنجیرزنی هیئات حسینی تبریز آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فروغی و همچنین سفره اطعام حضرت فاطمه زهرا(س) خاتمه خواهد یافت.

لازم به ذکر است، مساجد سالار شهیدان، آیت الله شهیدی، امام رضا(ع)، حاج احمد، کدخداباشی، ایت الله انگجی، آیت الله مدنی، شعبان، چهارده معصوم شهر پرواز، مسجد جامع شادآباد مشایخ، شهرک آسمانی فاطمیون و مصحف فاطمیه امشب و فردا میزبان خیل عزاداران و دوستداران حضرت فاطمه(س) خواهند بود./935/پ203/ع

ارسال نظرات