۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۰۹۰
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

ولایت مداری لازمه تداوم ارزش های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه مردم انقلابی منطقه از خلاء وجود رهبر دینی رنج می برند، گفت: ولایت مداری لازمه تداوم ارزش های انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام ولائي



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌ الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در تبریز اظهار داشت: حضرت صدیقه طاهره(س) شهید راه ولایت بود، بانویی که برای دفاع از امام زمان خویش لحظه ای در برابر منحرفان، منافقان و فتنه گران کوتاه نیامد.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) حرمت خانه دخترش را شکستند، خاطر نشان کرد: آن حرمت شکنان اسلاف ظالمان امروز آل سعود و آل خلیفه هستند که با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به مسلمان و شیعه کشی می زنند.

حجت الاسلام ولایی ترویج فرهنگ فاطمی را مهمترین اصل برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان دانست و گفت: دوری از فرهنگ اهل بیت جامعه را با ناهنجاری های اجتماعی، اخلاقی، عقیدتی و حتی سیاسی مواجه خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود ولایتمداری را لازمه تداوم ارزش های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: فتنه‌های دشمنان تمام شدنی نیست و برای گذر از غبار فتنه‌ها تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و عمل به وصیت شهدا لازم است.

حجت الاسلام ولایی تصریح کرد: فتنه‌های اخیر را دشمنان انقلاب بپا کردند و افرادی در داخل کشور به حمایت از دشمنان برخاستند و در این میان هدف دشمن بدنام کردن ایران بود تا از این طریق به مردم جهان نشان دهد ایرانی الگوی جهان نمی‌تواند باشد.

وی ادامه داد: تقویت روند بیداری اسلامی سبب شده تا غرب به ویژه آمریکا در اقدام ‌های استکباری و سلطه‌ طلبانه خود با شکست مواجه شوند و وضعیتی که آنها در عراق و افغانستان با آن روبه‌رو هستند، موید روند رو به رشد بیداری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: پیروی از خط ولایت فقیه عامل تداوم و پایداری انقلاب بوده و مردم آگاه و با بصیرت کشور با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب، دشمنان انقلاب را در انجام تمام مراحل و پی‌ریزی دسیسه‌ها ناامید می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه پروژه ایران هراسی دشمنان راه به جایی نبرده است، تاکید کرد: حرکت ‌های انقلابی و جنبش ضد استعماری که امروز در بسیاری از کشورهای مسلمان منطقه آغاز شده، نشان‌ از صدور آرمان های انقلاب اسلامی است./935/پ202/ع

ارسال نظرات