۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۱۶۸
رییس تبلیغات اسلامی اندیمشک:

حضرت زهرا در ولایتمداری بی‌نظیر بود

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی اندیمشک اظهار داشت: ویژگی بارز حضرت فاطمه‌(س) ولایتمداری ایشان بود و این ولایتمداری بی نظیر بود.
شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید علی پور، رییس تبلیغات اسلامی اندیمشک، شب گذشته در حاشیه آیین عزاداری ایام فاطمیه اظهار داشت: ویژگی بارز حضرت فاطمه‌(س) ولایتمداری ایشان بود و شهادت این بانوی بزرگ اسلام در حقیقت دفاع شایسته آن حضرت را از ولایت و حکومت امام علی‌(ع) نشان داد؛ ولایتمداری حضرت فاطمه زهرا‌(س) در جهان نظیر نداشته و ندارد.

وی با بیان این که بانوان جامعه ما باید حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی واقعی خود قرار دهند، ابراز داشت: دوست داشتن اهل بیت عصمت و طهارت‌(ع) و بخصوص بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا‌(س) راه نجات انسان‌ها و رسیدن آنان به کمال است؛ سالیان سال است که نام ائمه اطهار بر تاریخ می‌درخشد و این امر نشان می‌دهد تاریخ نیز بر پیروزی واقعی اهل بیت‌(ع) گواهی داده است.

رییس تبلیغات اسلامی اندیمشک، با اشاره به عقاید فلاسفه و عرفا خاطرنشان کرد: مظهر عقل کل در دنیای خلقت امیرالمؤمنین‌(ع) و رسول اکرم‌(ص) بوده و نفس کل در جهان آفرینش حضرت فاطمه‌زهرا(س) است؛ از این رو جایگاه زن در اسلام قداست دارد.

حجت الاسلام علی‌پور، با اشاره به این که زن موجود بسیار مقدسی است، ادامه داد: زن از اسرار ملکوت الهی و فاطمه اطهر سرآمد زنان جهان است؛ امیدواریم همه زنان و دختران مسلمان با الگوگیری از زندگی پرفراز و نشیب ان حضرت، در مسیر ولایی و الهی فاطمه اطهر قدم گذاشته و از پیروان حقیقی او باشند.

گفتنی است، آیین سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا‌(س) در اندیمشک با حضور اقشار مختلف مردم و هیأت‌های عزادار و انجام آیینهای ویژه زنجیرزنی و سینه زنی که با نوحه خوانی همراه بود با شکوه خاصی برگزار شد. /9455/پ203/س

ارسال نظرات