۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۲۰۱
آیت الله نوری همدانی:

مسؤولیت در نظام اسلامی امانتی الهی است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، با بیان توصیه هایی به مسؤولان کشور، خدمت به مردم را دارای اجر و ثواب بسیار دانست و از برگزاری جلسات مدیران دستگاه های اجرایی در ساعات اداری انتقاد کرد.
آيت الله نوري همداني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرج، جضرت آیت الله حسین نوری همدانی در آخرین روز از سفر خود به استان البرز در جمع مدیران این استان حاضر شد و به ایراد سخن پرداخت.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید مسؤولیت در حکومت اسلامی را امانتی الهی بدانند، توصیه هایی به آنان ارائه و تمامی دستگاه‌های اجرایی را به خدمت بهتر و شایسته‌تر به اقشار مختلف مردم به ویژه محرومان و مستضعفان جامعه فراخواند.

حضرت آیت الله نوری همدانی نقش مردم را در انقلاب اسلامی بسیار مهم و حساس خواند و تاکید کرد: این نظام مقدس، حاصل تلاش مردم و حضور همه جانبه آنان در صحنه است از این رو مسؤولان باید در حل مشکلات آنان کوشا باشند.

این مرجع تقلید گشاده‌رویی، تواضع نسبت به مردم، گره گشایی از مشکلات آنان، دوستی و محبت را از جمله ویژگی های یک مدیر خوب دانست و با انتقاد از معطل شدن مردم در ادارت به خاطر برگزاری جلسات در ساعات اداری، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست جلسات را در ساعات غیر اداری برگزار کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود، حوادث داخلی کشور و مسائل بین المللی و تحولات جهان اسلام را برای حاضران در جلسه تحلیل کرد و رمز موفقیت ملت های بپاخاسته را صبر، استقامت و توکل به خدا دانست.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم عیسی فرهادی، استاندار البرز گزارشی از وضعیت این استان ارائه و با قدردانی از ابراز لطف حضرت آیت الله نوری همدانی به مردم این منطقه، سفر این مرجع تقلید را بسیار بابرکت خواند.

این مرجع تقلید همچنین روز یکشنبه در جمع مردم شهرستان طالقان استان البرز، ولایتمداری و پیروی از ولی فقیه را موجب نجات مردم از استبداد و استکبار دانست و در ادامه سخنان خود موج خیزش بیداری امت اسلام را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست. /924/پ202/ع

ارسال نظرات