۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۰۴۲۴۳
رییس شورای هماهنگی خوزستان:

بهره‌مندی از فضای سایبر در جنگ نرم ضروری است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، برضرورت مقابله با فضاهای سایبری جهان غرب تاکید کرد و گفت: یکی از ابزارهای قدرت جنگ نرم در جهان امروز، استفاده از فضاهای مجازی و رسانه های دیجیتالی است.
حجت الاسلام عظيمي مسوول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد صادق عظیمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته سایبری حمایت از بیداری اسلامی به ویژه مردم مظلوم بحرین که در ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز در عرصه های مجازی فعالیت های فراوانی در دنیا صورت می گیرد که بحث استفاده از رسانه های دیجیتالی و فضاهای سایبری یکی از این ابزارها است.

این فعال عرصه فرهنگی افزود: در این راستا کاربران باید با استفاده صحیح از آن در جهت آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در دنیا گام بر دارند زیرا دشمنان در تلاشند که حرکت های بیداری اسلامی را به نوعی برای مصادره و مدیریت، به سمتی که خودشان می خواهند هدایت کنند و مهره های فعلی خود را بردارند و مهره های جدید به ظاهر انقلابی به قدرت برسانند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، اضافه کرد: با این نیرنگ و فریب، مهره ها را در مدت چند سال بر گردانند و به دامن غرب می افتند و به نوعی حرکت مردم را مدیریت کنند از این رو همه آگاهان وظیفه دارند حضور پر رنگ و فعالی در جهت افشای توطئه ها و دسیسه های دشمنان پیدا کنند.

وی بر ادای وظیفه، مسئولیت و رسالت جامعه جهانی و به خصوص کشورهای اسلامی در زمینه بیداری اسلامی تاکید کرد و یاد آور شد: خروش ملت های انقلابی در کشورهای اسلامی از جمله بحرین، یمن، لیبی، مصر و... در راستای حرکت اسلامی و مقابله با غرب گرایی و دیکتاتوری حکام آنهاست و در این حرکت ها، ملت بحرین با شدیدترین شکنجه ها و اقدامات پلیسی و امنیتی روبه‌رو است و مدعیان حقوق بشر سکوت کردند و هیچ حرکتی از خود نشان نمی دهند.

حجت الاسلام عظیمی با بیان این که این جلسه در رابطه با حمایت از بیداری اسلامی ملت های انقلابی تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: کمیته های مختلفی در زمینه حمایت از بیداری اسلامی ملت های انقلابی از جمله کمیته فعالیت های مجازی و سایبری تشکیل شده که می تواند بستر خوب و مناسبی برای شکست دشمنان و حمایت از انقلاب های بیداری اسلامی باشد.

حجت الاسلام عظیمی بابیان اینکه موج دوم حرکت دنیای معاصر در بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی شکل گرفته است، تصریح کرد: موج اول این حرکت در سال 57 به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و به فرموده مقام معظم رهبری و پیش بینی امام راحل موج سوم حرکت های انقلابی، اروپا و آمریکا را فرا خواهد گرفت و این حرکت ها بستری برای تشکیل حکومت جهانی اسلام به رهبری امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به برخی پیشنهادات ارائه شده در خصوص بیداری اسلامی و حمایت از مردم مظلوم بحرین و... اذعان داشت: نامه نگاری به دبیر کل سازمان ملل متحد، رئیس شورای امنیت، مجمع عمومی سازمان ملل، سازمان های بین المللی، مجامع عمومی و عفو بین الملل، تجمعات مردمی، برگزاری همایش، مسابقه وبلاگ با موضوع بیداری اسلامی و... از جمله این پیشنهادات است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان این‌که مطمئن هستیم که این قیام ها به نتیجه می رسد و دیکتاتورها شکست می خورند، ادامه داد: این حرکت ملت ها باعث می شود که دست مستبدان و آمریکا و سازمان های به اصطلاح مدافعان حقوق بشر در دوگانگی سیاستشان برای ملت ها روشن و مظلومیت شهدا در راستای این حرکت انقلابی در جامعه ایجاد شود./9455/پ202/س
ارسال نظرات