۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۱۰۴۲۶۹
24 اردیبهشت؛

نقد مستند «ظهور نزدیک است» در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مازندران از برگزاری نشست نقد مستند «ظهور نزدیک است» از سوی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران خبر داد.
ظهور بسيار نزديك است
حجت الاسلام سید حسین حسینی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری نشست نقد مستند «ظهور نزدیک است» از سوی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران خبر داد.

وی افزود: این نشست با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدصابر جعفری، سردبیر مجله «امان» چهارشنبه، 24 اردیبهشت‌ در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم انسانی و اجتماعی پردیس دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مازندران خاطرنشان کرد: این نشست با هدف پاسخ‌گویی به شبهات موجود و بررسی نمادهای منحرف معرفی شده در فیلم با هدف روشن‌گری اذهان دانشجویان و اقشار مختلف جامعه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: به دلیل موضوعات پیش آمده برای این فیلم و شبهات موجود در آن به نظر می‌رسد که دانشجویان از نشست استقبال خوبی به عمل آورند.

وی، برگزاری این گونه جلسات را زمینه ساز آگاهی نسل جوان جامعه با مسائل مربوط به ظهور خواهد شد، ادامه داد: متأسفانه برخی مطالب بیان شده در مستند «ظهور نزدیک است» سبب ایجاد برخی شبهات در سطح جامعه به ویژه نسل جوان شده است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مازندران با تأکید براین که باید زمینه شناخت بیشتر نسل جوان با اندیشه های مهدوی و مؤلفه های جامعه منتظر از سوی متولیان عرصه دین و فرهنگ فراهم شود، بیان داشت: متأسفانه عدم شناخت و عمیق جوانان نسبت به برخی مسائل نظیر مهدویت می تواند زمینه ساز انحراف در این بخش شود./950/پ203/س
ارسال نظرات