۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۰۴۲۹۱
مدیر حوزه علمیه نقده:

حمایت از زیرساخت های تخصصی پژوهش در حوزه علمیه ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه نقده گفت: انجام فعالیت های پژوهشی در حوزه های علمیه به وی‍ژه در شهرستان‌ها مستلزم ایجاد و حمایت ها از زیرساخت های تخصصی و منابع علمی است.
پژوهش، علمي، تحقيقي
حجت السلام موسی آقاجانی، مدیر حوزه علمیه نقده، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با بیان اینکه پژوهش و تحقیق اصل اساسی در تقویت بنیه علمی حوزه های علمیه است، افزود: انجام فعالیت های تخصصی پژوهش در حوزه های علمیه به ویژه حوزه های فعال در شهرستان ها مستلزم وجود زیر ساخت های تخصصی و حمایت های مادی و علمی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر یکصد طلبه در حوزه علمیه نقده مشغول به فراگیری علوم دینی و معارف اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: در حوزه های شهرستانی بیشتر فعالیت ها حول محور کارهای تحقیقاتی استوار است.

حجت الاسلام آقاجانی تصریح کرد: لازمه انجام فعالیت های پژوهشی که جنبه عملی و کاربردی داشته باشد وجود حمایت های جدی از سوی مسؤولیپان و عزم‌جدی متولیان حوزوی است.

مدیر حوزه علمیه نقده، در پایان اضافه کرد: حوزه های علمیه باید منبع اصلی برای تغذیه فکری، دینی و اعتقادی در جامعه اسلامی باشند و از خلاءهای موجود در راستای تربیت نسل های متعالی، دینمدار و دین محور استفاده کنند./936/ت/ص
ارسال نظرات