۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۳۱۴

کارگاه‌های آموزشی روان‌شناسی اسلامی در اهواز برگزار می‌‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور اجتماعی شهرداری اهواز، اظهار داشت: سلسله کارگاه‌های آموزشی روان‌شناسی اسلامی و مشاوره خانواده با محوریت موضوعات ارزشی و دینی در شهرداری اهواز برگزار می‌شود.
کارگاه‌های آموزشی روان‌شناسی اسلامی در اهواز برگزار می‌‌شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علیرضا بایمانی، مدیر امور اجتماعی شهرداری اهواز، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سلسله کارگاه‌های آموزشی روان‌شناسی اسلامی و مشاوره خانواده با محوریت موضوعات ارزشی و دینی در شهرداری اهواز برگزار می‌شود.

مدیر امور اجتماعی شهرداری اهواز، در خصوص برگزاری این کارگاه‌ها گفت: با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و افزایش روحیه نشاط بین کارمندان، کارگاه‌های آموزشی در بخش‌های مختلف به صورت متناوب و سلسله‌وار با موضوعات ارزشی و دینی برگزار می‌شوند.

بایمانی ادامه داد: نخستین کارگاه آموزشی با موضوع روانشناسی زن و مرد از دیدگاه اسلام و قرآن در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز برگزار شد؛ از اوایل خرداد ماه سال 90 جلسات متناوبی هر دو هفته یک بار در زمینه روانشناسی با موضوعات مختلف برپا خواهد شد.

وی در این خصوص تصریح کرد: این جلسات در قسمت‌های مختلف شهرداری با موضوعات روان‌شناسی زن و مرد، ورود به دنیای تأهل،خانواده موفق، تأثیر عفو و بخشش در زندگی مشترک، تداوم نشاط در زندگی مشترک، مهارت‌های برقراری ارتباط مؤثر، راهکارهای افزایش اعتماد به نفس، راهکارهای مقابله با استرس، مهارت‌های کسب آرامش، مهارت‌های کنترل خشم، اصول و مهارت‌های مدیریت، مهارت‌های شاد زیستن، با حضور اساتید برجسته روانشناسی و اساتید حوزه علمیه برگزار می‌شوند.

گرامی‌داشت یاد 350 شهید سپاه خوزستان

یادواره‌ 350 شهید آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران خوزستان گرامی داشته خواهد شد؛ این یادواره به صورت ملی با حضور فرماندهان ارشد نظامی کشور و مسئولان استانی، پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه در تالار ملی حفاری شهرستان اهواز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، سردار اسدی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه سخنرانی این مراسم را به عهده خواهد داشت؛ پخش کلیپ شهدا،‌ اجرای سرود و تجلیل از خانواده‌های شهدا از برنامه‌های دیگر این یادواره است.

این مراسم از سوی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان به منظور گرامی داشت یاد و خاطره رشادت‌های 350 شهید آماد و پشتیبانی سپاه این استان برگزار می‌شود./9455/پ203/ص
ارسال نظرات