۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۰۴۵۳۰
حجت الاسلام خسروپناه:

آمریکا در حال نابودی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با بیان اینکه قدرت آمریکا امروز در منطقه در حال از بین رفتن است، تصریح کرد: آمریکا از ترس از دست دادن چپاول‌گری انرژی خود در منطقه و تحقیر رژیم صهیونیستی به شدت به هراس و نگرانی افتاده است.
حجت‌الاسلام عبدالحسين خسروپناه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، امام جمعه موقت دزفول، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به مواضع استکبار جهانی در قبال جریانات منطقه اظهار داشت: امروز استکبار مقابل موج اسلام خواهی و عدالت طلبی ملت ها خود را به غفلت زده و نمی خواهد آن را ببیند.

عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی امیرالمومنین اهواز، ادامه داد: مستکبران و در راس آنها آمریکای جنایتکار می خواهند با ترفندهایی ،شعارها و خواسته های مردمی کشورهایی چون مصر ، لیبی ، تونس و بحرین را به گونه ای دیگر جلوه داده و مشکلات و خواسته ها را تنها در ارتباط با مسایلی همچون فقر، مشکلات اجتماعی و نظیر آن جلوه دهند.

وی تصریح کرد: این درحالی است که این ملت ها خواهان دین و پیاده شدن احکام قرآن و مبارزه با ظلم و دیکتاتوری هستند.

حجت الاسلام خسروپناه با تشریح نقش و تاثیرات انقلاب اسلامی ایران در شکل گیری حرکت های اسلام خواهانه گفت: این حرکت ها به برکت انقلاب و حرکت امام خمینی (ره) برای تشکیل حکومت اسلامی است که اکنون الگوی دیگر ملت ها نیز شده است.

امام جمعه موقت دزفول، با یادآوری اینکه قرآن کریم نیز خبر از غلبه مستضعفان بر مستکبران داده است گفت: امروز شاهد شکسته شدن بت دیکتاتورها در منطقه هستیم که بعد از سقوط صدام، بن‌علی و حسنی مبارک نوبت به سقوط دیکتاتور امریکا رسیده است تا به سلطه چند ساله آنها در منطقه پایان داده شده و شاهد آرامش در منطقه بدون حضور امریکا باشیم.

وی با بیان اینکه قدرت آمریکا امروز در منطقه در حال از بین رفتن است، تصریح کرد: آمریکا از ترس از دست دادن چپاول‌گری انرژی خود در منطقه و تحقیر رژیم صهیونیستی به شدت به هراس و نگرانی افتاده است و همین نگرانی‌ها سبب شده این نظام سلطه تدبیر خود را نیز از دست بدهد؛ خشم استکبار از جنبش‌های اخیر ملل اسلامی نشان‌دهنده توفیق بیداری امت اسلامی است.

عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، افزود: ملت های آزاده جهان امروز خواهان تشکیل حکومت هایی هستند که مقابل ظلم و فشار مستکبران نظیر آنچه در ایران اسلامی به وقوع پیوسته مقابله و ایستادگی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین خسرو پناه خاطر نشان کرد: خوشبختانه اکنون در دهه چهارم انقلاب که دهه رشد آن است، نه تنها در داخل بلکه در اقصی نقاط جهان شاهد تاثیر پذیری از این انقلاب هستیم که جای شکرگزاری دارد./9455/پ202/ص
ارسال نظرات