۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۵۴۰

حرکت کاروان پیاده تبریز به سوی حرم امام خمینی

خبرگزاری رسا ـ کاروان پیاده امام علی(ع) تبریز برای هفدهمین سال متوالی به سوی مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حرکت کرد.
کاروان پياده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نمازگزاران جمعه تبریز امروز پس اقامه نماز وحدت بخش جمعه کاروان پیاده حرم مطهر امام راحل را از تبریز بدرقه کردند.

احمد تیزچنگ، مدیر کاروان پیاده امام علی(ع) تبریز، ‌در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این کاروان برای هفدمین سال متوالی به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی با پای پیاده به سمت بهشت زهرا حرکت می کند.

وی خاطر‌نشان کرد: این کاروان به منظور شرکت در مراسم گرامیداشت بیست و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همچنین تجدید میثاق عاشورائیان با آرمان‌های امام و رهبری حرکت سالانه خود را آغاز می کند.

مدیر کاروان پیاده امام علی(ع) تبریز تصریح کرد: عاشقان روح الله 750 کیلومتر را با پای پیاده از مصلای اعظم تبریز به سمت حرم امام راحل طی خواهند کرد و طی 21 روز و با توقف در 59 شهر و روستا نسبت به ترویج آرمان های امام راحل و شهدا اهتمام خواهد داشت.

تیزچنگ اظهار داشت: این کاروان با توقف در شهرها و روستاهای مسیر، اقدام به برگزاری ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در جهت ترویج ارزش های دینی و انقلابی می کند.

گفتنی است، پیش از این کاروان امام علی(ع) تبریز با عنوان "کاروان از حرم تا حرم" به صورت پیاده حرکت خود را از تبریز آغاز کرده و در اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) به کربلای معلا سفر کرده بود./935/پ202/س
ارسال نظرات