۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۵۷۴

یادواره شهید ابراهیم مقصودی در آبادان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان، از برگزاری آیین بزرگداشت شهید ابراهیم مقصودی، از فرماندهان عملیات خیبر، با حضور همرزمان و خانواده این شهید بزرگوار در این شهرستان خبر داد.
شهيد گمنام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علی ثامری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیکر شهید ابراهیم مقصودی، همزمان با سالروز شهادت بی‌بی دو عالم صدیقه طاهره، طی آیین باشکوهی در میان حزن و اندوه عزاداران خاندان عصمت و طهارت (ع) در اصفهان تشییع شد؛ به همین منظور و آیین بزرگداشت و یادبود آن شهید راه حق دوشنبه هفته جاری با حضور همرزمان و خانواده شهید در حسینیه ثارالله آبادان برگزار می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان با بیان این که این آیین باشکوه با مشارکت ناحیه مقاومت سپاه آبادان و بنیاد شهید برگزار خواهد شد، گفت: آبادان روز دوشنبه حال و هوایی خاص به خود می‌گیرد و مراسم عزاداری این شهید بزرگوار با حضور گسترده شهروندان آبادانی و خرمشهری برگزار می‌شود.

ثامری با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان نسل‌جوان تصریح کرد: در آیین یادبود شهید «ابراهیم مقصودی» همرزمان و خانواده شهید از آرمان‌ها و اهداف آن شهید بزرگوار روایت‌گری خواهند کرد؛ تمهیدات لازم به‌منظور برگزاری مطلوب این آیین با همکاری سایر ادارات و ارگان‌ها اندیشیده شده که امید است بتوان این آیین را آن‌گونه که شایسته است اجرایی کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان، با اشاره به اینکه این آیین یادبود رأس ساعت 11 صبح روز دوشنبه در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود، اضافه کرد: از همه شهروندان دعوت می‌شود در راستای پاسداشت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس در این آیین شرکت کنند.

گفتنی است، شهید ابراهیم مقصودی، در سال 1362 در عملیات خیبر و در جزیره مجنون مفقود شده بود و گروه‌های تفحص پس از گذشت 28 سال این پیکر مطهر این شهید بزرگوار را پیدا کرده‌اند. همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر این شهید بزرگوار از فلکه فیض اصفهان تشییع و در گلستان شهدای این شهر در میان همرزمان و هم کیشانش آرام گرفت./9455/پ202/ص
ارسال نظرات