۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۰۴۶۵۹
آیت الله نوری همدانی:

سرکوب و انحراف نقشه استکبار در مقابل تحولات منطقه است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، با اشاره به موج بیداری اسلامی، از ملت های بپا خاسته خواست با توجه به نقشه استکبار جهانی برای انحراف این قیام ها، هوشیار باشند و به جهاد و مقاومت خود ادامه دهند.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید روز یک شنبه در دیدار شماری از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه، این تحولات را به برکت انقلاب اسلامی ایران دانست.

وی با بیان اینکه حرکت های اسلامی در منطقه دارای پیام های فراوانی است، تاکید کرد: استکبار جهانی و غرب بدانند نخواهند توانست جلوی موج خیزش امت اسلام را بگیرند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تحسین استقامت ملت های بپاخاسته، آنها را تا رسیدن به پیروزی نهایی توصیه به صبر و مجاهدت کرد و گفت: ملت های بپا خاسته بدانند در سایه استقامت و پایداری می توانند حکومت های دست نشانده را به زیر بکشند.

این مرجع تقلید، سرکوب، تحریف و تناقض گویی و مصادره انقلاب های منطقه را از مهم ترین نقشه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار دانست و خواستار هوشیاری امت اسلام در مقابل ترفندها و توطئه های استکبار شد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم، با تبیین دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، ابراز داشت: انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی استکبار را در هم شکسته و محرومان و مستضعفان جهان را بیدار کرده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر ضرورت تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز در کشورهای مختلف به جمهوری اسلامی ایران با دیده عظمت می نگرند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به جایگاه نظام مقدس اسلامی، توصیه های اخلاقی به آنان ارائه کرد و خواستار توجه ویژه جامعه به آثار و اندیشه های امام راحل شد و حاضران را به شب زنده داری، نماز اول وقت و خواندن ادعیه سفارش کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات