۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۶۸۶

نشست علمی پژوهشی طلاب حوزه علمیه طالبیه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست علمی پژوهشی با عنوان روش و اهمیت تحقیق در حوزه علوم دینی در حوزه علمیه طالبیه برگزار خواهد شد.
حوزه علميه طالبيه تبريز
حجت الاسلام سیدحسین سیدی ثانی، مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز،‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: نشست علمی پژوهشی امشب با حضور پژوهشگران و صاحب‌نظران حوزوی در این مرکز علوم اسلامی برگزار می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: این همایش با عنوان روش و اهمیت تحقیق در حوزه علوم دینی امشب از ساعت 19 در مدرس دیانت حوزه علمیه طالبیه تبریز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سیدی ثانی تصریح کرد: طی این مراسم ضمن تشریح راهکارهای تحقیق و پژوهش در علوم حوزوی، از پژوهشگران برتر این مرکز علوم اسلامی تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعلام فراخوان پذیرش طلبه از سوی حوزه علمیه طالبیه اظهار داشت: این مرکز علوم اسلامی که از ابتدای سال تحصیلی 89 – 90 موفق به دریافت کد مستقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور شده است، از علاقه‌مندان به تحصیل در سطوح 2 و 3 حوزه نام نویسی بعمل می‌آورد.

مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز خاطر‌نشان کرد: دارا بودن صلاحیت اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، دارا بودن حداقل معدل کل 16 و معدل 15 در دروس اصلی پایه ششم، قبولی در آزمون شفاهی، تعهد به انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی و موافقت مدرسه محل تحصیل از جمله مهم‌ترین شرایط نام‌نویسی برای طلاب سراسر کشور است.

حجت الاسلام سیدی ثانی ادامه داد: علاقه‌مندان برای نام‌نویسی می‌توانند از تاریخ یکم تا سی ام تیر ماه سال‌جاری به معاونت آموزشی حوزه علمیه طالبیه واقع در تبریز، خیابان شهید مطهری(راسته کوچه) جنب مسجد جامع مراجعه کنند./935/پ202/س

ارسال نظرات