۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۷۳۰
نماینده آیت الله سیستانی خبر داد؛

ارسال پنج نامه از سوی جورج بوش برای آیت‌الله سیستانی

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی از ارسال پنج نامه از سوی رییس جمهور پیشین آمریکا به این مرجع تقلید خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد جواد شهرستاني نماينده حضرت آيت الله سيستاني حجت الاسلام و المسلمين سيد جواد شهرستاني نماينده حضرت آيت الله سيستاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران، صبح امروز در دیدار مدیر مسئول و اعضای شورای سیاست گذاری روزنامه فرهنگ آشتی از ارسال پنج نامه از سوی رییس جمهور پیشین آمریکا به این مرجع تقلید خبر داد.

وی اظهار کرد: با وجود این که جورج دبلیو بوش به حضرت آیت‌الله سیستانی چندین نامه نوشتند؛ ولی این مرجع تقلید هیچ پاسخی به وی ندادند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش رسانه ها در جامعه، خنثی سازی نقشه های دشمنان را یکی از رسالت های مهم رسانه ها عنوان کرد و گفت: ما الان در مرحله ای هستیم که اوج عظمت شیعه را شاهدیم، ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی حاکم است، در کشور عراق نیز نخست وزیری متعهد سرکار است در لبنان نیز شیعیان موقعیت خوبی دارند و باید از این شرایط به نحو احسن استفاده کرد.

وی تاکید کرد: دشمن از این شرایط نگران و به دنبال پیدا کردن سوژه ای برای ضربه زدن به ما است و ما باید آگاه باشیم نقطه ضعفی نشان ندهیم و کاری انجام ندهیم که به ضررمان تمام شود.

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی انتقال خبرهای صحیح را از جمله رسالت های رسانه های گروهی دانست و تاکید کرد: با توجه به اینکه رسانه های بیگانه تبلیغات سویی علیه ما کرده اند رسانه ها باید سعی کنند با خبر رسانی صحیح اثرات مخرب اخبار رسانه های بیگانه را خنثی کنند.

وی گفت: امیدوارم در این راستا رسانه ها به بهترین شکل ممکن رسالت خود را انجام دهند و ان شاءالله روزی برسد که رسانه های ما حرف اول را بزنند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران در ادامه با اشاره به شخصیت این مرجع تقلید تصریح کرد: ایشان شخصیتی هستند که در مکتب های مشهد، قم و نجف تحصیل کرده اند و به خوبی از این سه مکتب استفاده کرده اند.

وی با بیان اینکه حضرت آیت الله سیستانی نسبت به مسائل روز مطلع هست تاکید کرد: در زمان حاکمیت صدام در عراق با وجود اینکه ایشان محصور بودند اما مطالعات خود را داشتند و نسبت به مسائل آگاه بودند.

وی افزود: بعد از فروپاشی حکومت بعث، آمریکایی ها می خواستند برای عراق قانون اساسی تدوین و آن را به رفراندوم بگذارند اما حضرت آیت الله سیستانی تاکید کردند باید کار تدوین قانون اساسی به دست عراقی ها باشد و هر عراقی یک رای داشته باشد و همین اعتراض باعث شد که آنها مجبور به عقب نشینی شوند./924/پ202/گ
ارسال نظرات