۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۴۷۶۷
کارشناس شورای عالی حوزه علمیه:

دشمن درصدد وارونه سازی هدف قیام مردم بحرین است

خبرگزاری رسا ـ عضو گروه طرح و برنامه شورای عالی حوزه علمیه گفت:امروز مردم کشورهای اسلامی در راستای مبارزه با استعمار و ظلم حاکمان مستبد خود دست به قیام زده اند و شعار آزادی خواهی سر می‌دهند.
بحرين


حجت الاسلام محمد نارویی، عضو گروه طرح و برنامه شورای عالی حوزه علمیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: امروز بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه طنین صدای انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: امام خمینی(ره) با شعار اسلام فراگیر و اسلامی که در مقابل ظلم و ستم می ایستد، به مردم مسلمان الگو داد.

عضو فرهنگی بنیاد شهید استان قم ادامه داد: امام خمینی(ره) روزی را پیش بینی می‌کردند که مردم مسلمان متوجه تاثیر استعمار در عقب ماندگی خود خواهند شد و بر این ظلم تاریخی خواهند شورید.

وی اظهار داشت: امروز مردم کشورهای اسلامی در راستای مبارزه با استعمار و ظلم حاکمان مستبد خود دست به قیام زده‌اند و شعار آزادی خواهی سر می‌دهند.

وی بیان داشت: امروز مردم بحرین هم در راستای مقابله با ظلم و ستم به میدان مبارزه آمده‌اند اما متاسفانه برخی می خواهند خواسته های به حق آنها را وارونه نشان دهند.

این محقق حوزه علمیه قم بیان داشت: مردم بحرین حرکتی بر اساس آموزه‌های دینی و در راستای ندای انقلاب اسلامی ایران انجام داده‌اند اما برخی که با اسلام محمدی فاصله دارند می خواهند این قیام را حرکتی فرقه‌ای جلوه دهند.

وی با اشاره به اینکه تشتت و اختلاف افکنی در هدف قیام مردم بحرین توسط حکومت آل خلیفه و آل سعود سامان دهی شده است، ادامه داد: امروز مسلمانان اعم از شیعه و سنی در گوشه و کنار جهان به سرکوب مردم بحرین اعتراض دارند.

وی اظهار داشت: مردم بحرین به مدد خون های شهدایی که بر زمین ریخته شده است هر روز بیدارتر شده و با استقامت بیشتر در راه خود گام برمی دارند. /909/ت303/ع

ارسال نظرات