۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۴۸۷۸
حجت الاسلام اسکندری:

ما همگی زیر خیمه ولایت فقیه هستیم

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی ضمن توصیه به برآورده کردن مطالبات مقام معظم رهبری گفت: ما همگی زیر خیمه ولایت فقیه هستیم و باید سعی کنیم با تمام وجود پیرو فرمایشات ایشان باشیم.
حجت الاسلام عباس اسکندري، مدير كل تبليغات اسلامي قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، عصر روز گذشته در سومین همایش ائمه جماعات مساجد استان قم به تبیین چگونگی شکل گیری و اهداف ستاد انسجام بسیج و مساجد پرداخت.

وی پس از تجلیل از عملکرد اعضاء این ستاد، به ارائه گزارشی از فعالیت های آن تا کنون پرداخت. همچنین سپاه علی بن ابی طالب،دفتر تبلیغات،سازمان اوقاف و امورخیریه و شورای شهر را به عنوان ارکان اصلی این ستاد معرفی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی، وحدت،انسجام، آرامش، امنیت، اطمینان، امید به آینده را از مطالبات رهبر معظم انقلاب در شرایط کنونی دانست و افزود: وظیفه ما سعی در پیاده سازی این مطالبات است و باید مردم را به این سو هدایت کنیم.

حجت الاسلام اسکندری هشدار داد: هرکس با سلیقه خود عمل کند و حرفی بزند که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هزینه ای تحمیل کند، خداوند اورا نمی بخشد و ارواح طیبه شهدا در قیامت نمی گذارند از صراط بگذرد.

وی در پایان وظیفه روحانیت را در این زمان سنگین توصیف کرد و افزود: روحانیون و ائمه جماعات در جهت پیشبرد آرمانهای امام و انقلاب و شهدا حرکت می کنند./928/پ203/ص
ارسال نظرات