۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۹۴۱
به همت جمعی از طلاب؛

مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سنت حسنه اعتکاف به همت جمعی از طلاب حوزه‌ علمیه تبریز ویژه دانش آموزان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
اعتکاف و اعمال ام داود
حجت الاسلام علی ابراهیمی، مسؤول ستاد اعتکاف دانش آموزی تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با ماه رجب، مراسم اعتکاف دانش آموزی به همت طلاب، مبلغان و روحانیان حوزه های علمیه تبریز برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این سنت حسنه مطابق هر سال، روزهای 13 تا 15 رجب مقارن با 26 تا 28 خرداد ویژه دانش آموزان پسر متولد 1372 و سنین پائین تر در مسجد طوبی بالاتر چهارراه آبرسان برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: مناجات، قرآن، ذکر اهل بیت، سخنانی مذهبی، مسابقات فرهنگی، حلقه های معرفت، پاسخ به شبهات دینی، برگزاری گفتمان های جوان و دین، حضور اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین قرائت ادعیه ویژه ماه رجب از مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم معنوی خواهد بود.

مسؤول ستاد اعتکاف دانش‌آموزی تبریز زمان نام‌نویسی از علاقه‌مندان را از 19 تا 23 خرداد ماه سالجاری اعلام کرد و گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 3372747 و 09147373620 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، سال گذشته 11هزار و 282 نفر معتکف در استان آذربایجان شرقی معتکف شدند که از این تعداد 77 درصد را خواهران تشکیل می دادند./935/پ203/س
ارسال نظرات