۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۰۴۹۴۳

تجمع دانشگاهیان تبریز در اعتراض به کشتار بی‌رحمانه در بحرین

خبرگزاری رسا ـ استادان، کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تبریز با برپایی تجمعی کشتار بی رحمانه مردم لیبی، یمن و بحرین را محکوم کردند.
تجمع دانشجويان
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، شرکت کنندگان در این تجمع که در مقابل دانشکده علوم ریاضی برگزار شد، با امضای طوماری با اشاره به اندوه جانکاه جهان اسلام در قبال جنایات صورت گرفته در حق مردم مسلمان منطقه توسط کسانی که عنوان حکام کشورهای اسلامی را یدک می کشند، ادعاهای دروغین غرب در حمایت از مردم بی دفاع را یادآور شده و تصریح کرده اند: امروز غرب مدعی حقوق بشر که برای اعدام جنایتکاران، قاچاقچیان مواد مخدر و تروریست ها اشک تمساح می ریزد، نظاره گر بی تفاوت این حمام خونی است که به دستور مستقیم یا غیرمستقیم آمریکا و انگلیس به راه افتاده است.

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تبریز در بخش دیگری از این طومار با اشاره به اعتراض مسلمانان عراق، لبنان، کویت، افغانستان و حتی کشور عربستان و بسیاری از کشورهای اسلامی نسبت به خاطر جنایت ها به ویژه ظلم وحشتناکی که عربستان علیه مردم مظلوم بحرین اعمال می کند خواستار خروج سریع اشغالگران از خاک بحرین شده و از ارتش حکام آل سعود خواسته اند هنر و قدرت نمایی خود را در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی که علیه مردم مظلوم فلسطین انجام می دهد، نشان دهد.

در بخش پایانی این طومار دانشگاهیان دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تبریز با محکوم نمودن این جنایات هم صدا با امت حزب الله تصریح کرده اند: حافظه تاریخی مسلمانان منطقه به ویژه مردم مظلوم بحرین این جنایت‌ها را برای همیشه به ثبت رسانده و بدون تردید نتایج این ظلم ها و جنایت ها به عنوان یک سنت الهی به ظالمان بازخواهد گشت.

بر پایه همین گزارش، همزمان با برپایی این تجمع نمایشگاه عکسی نیز با عنوان بیداری اسلامی در دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تبریز به منظور معرفی جنایات صورت گرفته در قبال مردم مسلمان منطقه گشایش یافت.

همین گزارش حاکی است، شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ برانگلیس، یا ایهاالمسلمون اتحدوا، اتحدوا مسلمان بحرینی تو رهروحسینی، جنایات اخیر در کشورهای اسلامی را محکوم کرده و در ادامه پرچم کشور اسرائیل را به آتش کشیدند./935/د103/س
ارسال نظرات