۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۹۹۶

همایش بین المللی جهان بدون سلطه امروز در ساری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بین المللی بیداری اسلامی سرآغاز «جهان بدون سلطه» امروز در ساری برگزار شد.
آمريکا اسرائيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، هادی ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران امروز در همایش «جهان بدون سلطه» که با همکاری سازمان ملی جوانان و استانداری مازندران در حسینیه عاشقان ساری برگزار شد افزود: برگزاری چنین همایش هایی دفاع از حقوق ملت فلسطین و مردم بیدار و مسلمان سایر نقاط جهان و ایجاد بیداری اسلامی در منطقه و جهان است.

وی با اشاره به اعتقاد راسخ و دلبستگی ملت ایران به امام راحل و رهبر معظم انقلاب و اندیشه های ژرف این بزرگواران، افزود: باید در جهت تعالی اندیشه های اسلامی و بیداری اسلامی تلاش شود.

ابراهیمی با بیان این که امروز روز آزادی ملت مظلوم فلسطین و کشورهای آزادی خواه منطقه است، افزود: متأسفانه امروز در اوج بیداری اسلامی و خیزش ملت های مسلمان منطقه ما شاهد خیانت آل سعود و آل خلیفه به ملت های مسلمان هستیم.

وی با اشاره به این که امروز خیزش های مردمی در منطقه در حال حرکت به سوی انقلاب جهانی اسلام است، تصریح کرد: این بیداری اسلامی در خاورمیانه جدید بر مبنای الگوهای اسلامی و دینی در حال شکل گیری است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران یادآور شد: باید جریان بیداری اسلامی را به صورت فراگیر در کل منطقه و جهان گسترش دهیم و این مهم با اتحاد و همبستگی میسر می شود.

وی ادامه داد: متأسفانه اکنون آل سعود و آل خلیفه با شقاوت تمام زنان، مردان و کودکان بحرینی را مورد بی مهری و ضرب و شتم قرار می دهند و کشورهای مختلف که دم از آزادی می زنتدهمچنان خاموش هستند.

ابراهیمی با اشاره به این که کشورهای اسلامی در برابر جنایت های آشکار در منطقه مسؤول هستند، افزود: آنان حتی به اطباء و پزشکان نیز رحم نمی کنند تا مانع گسترش جریان بیداری اسلامی در منطقه شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران اضافه کرد: نباید با بهانه های واهی راه تکثیر و گسترش اسلام سد شود، بلکه همه مسلمانان جهان باید در این راستا وارد کار شوند تا اسلام در جهان در صدر باشد./950/پ202/ص
ارسال نظرات