۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۰۵۰۵۶
با حضور گسترده علما و روحانیان؛

دومین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت در زادگاهش برگزار شد

خبرگزاری رسا، دومین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله بهجت(ره) شب گذشته در زادگاهش فومن برگزار شد.
حضرت آيت الله بهجت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دررشت، با حضور گسترده علما، روحانیان و اقشار مختلف مردم، دومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله بهجت(ره) شب گذشته در شهرستان فومن برگزار شد.

حجت الاسلام حسن عرفان، از اساتید حوزه علمیه قم دراین مراسم از حضرت آیت الله بهجت(ره) به عنوان عارفی واصل و فقیهی برجسته یاد کرد وگفت: این عالم برجسته در همه لحظات به یاد خدا و با خدا بود.

وی، عبودیت را از ویژگی های بارز حضرت آیت الله بهجت(ره) برشمرد و خاطرنشان کرد: این شخصیت کم نظیرهیچ گاه از یاد خدا غافل نبود و به معنای واقعی کلمه جزء اولیای الهی بود.

استادحوزه علمیه، ارادت به اهل بیت(ع) را از جمله دیگرویژگی های بارز حضرت آیت الله بهجت(ره) دانست و تصریح کرد: ایشان با آن جلوه عرفانی و معنوی که داشت ساعت های بسیار درحرم حضرت معصومه(س) به عبادت و راز و نیاز می پرداخت.

وی، حضرت آیت الله بهجت(ره) را عبد صالح خداوند دانست و با بیان این که این شخصیت افتخاری برای جهان اسلام است، بیان داشت: ایشان در عبودیت و عرفان و معرفت به خداوند انسانی کامل بود.

استاد حوزه با بیان این که این جایگاه این شخصیت برجسته جهان اسلام باید بیشتر با برای جامعه تبیین شود، گفت: باید از سیره علمی و عملی این چنین گنجینه هایی بیشتر بهره گیریم.

گفتنی است، دومین سالگرد ارتحال حاضرت آیت الله بهجت(ره) شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان، علما و روحانیان، استاندار و اقشار مختلف مردم در شهرستان فومن برگزار شد./950/پ202/ص
ارسال نظرات