۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۰۵۰۵۷
آیت الله شبستری:

داشتن مسکن مناسب حق هر ایرانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تاکید بر تداوم فعالیت های عدالت محور دولت در حوزه مسکن گفت: داشتن مسکن مناسب حق هر ایرانی است.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شب گذشته در دیدار خیرین مسکن ساز تبریز اظهار داشت: هم اکنون تعداد زیادی از واحدهای مسکونی جدیدالاحداث در نقاط مختلف کشور خالی از سکنه است، البته این در حالیست که بسیاری از مردم نیز مستاجر و بدون خانه مسکونی شخصی هستند.

وی با تاکید بر مقابله جدی دولت با مافیای زمین و مسکن در کشور، خاطر نشان کرد: عده ای از انبوه سازان به دنبال موج گرانی زمین و مسکن هستند تا از طریق ثرورت بادآورده کلانی را کسب کنند، چنین شرایطی شایسته نظام اسلامی نیست.

آیت الله شبستری با اشاره به نقش مهم خیرین مسکن ساز در احداث خانه برای نیازمندان تصریح کرد: نگاه نوعدوستانه و خیرخواهانه خیرین مسکن ساز، مافیای مسکن کشور را به زمین خواهد زد، امروز بخشی از جامعه جتی توان پیش پرداخت و بازپرداخت طرح مسن مهر را نیز ندارد.

امام جمعه تبریز در ادامه اظهار داشت: بنا بر حدیثی از مولای متقیان حضرت علی(ع)، دارا بودن خانه های بزرگ و متعدد بیش از حد نیاز طرد شده است، طبق قانون اساسی کشورمان نیز داشتن مسکن مناسب حق هر ایرانی است.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه طرح مسکن مهر سال هاست که بازار سیاه مسکن را از رونق انداخته است، گفت: این طرح نقش بسزایی در آرامش خاطر نیازمندان و انکان تهیه مسکن برای آنان داشته است./935/پ203/ص
ارسال نظرات