۰۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۱۶۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

تداوم ارزش‌های انقلاب با ولایت‌مداری امکان‌پذیر است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: انقلاب اسلامی باصلابت و اقتدار کامل با رهبری ولی عادل و آگاه تا هدف نهایی به راه خود ادامه خواهد داد.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در کارگاه آموزشی مشترک هادیان سیاسی نواحی مراغه، بناب، ملکان، عجب‌شیر، هشترود و چاراویماق بابیان اینکه بصیرت زمینه‌ساز موفقیت‌ها در تمام زمینه‌های پیشرفت و تعالی انقلاب است، اظهار داشت: ولایت فقیه با فرمایشات و هدایت‌های خود انقلاب اسلامی را به سمت و سوی تعالی سوق داده و دشمنان را در تحریف افکار و اذهان مردم ایران اسلامی ناکام گذاشته است.

وی گفت: اسلام و قرآن براساس معنویت و بصیرت شکل گرفته است و هدف اسلام از افزایش معرفت و بصیرت دینی و بالا بردن بنیه اعتقادی انسان‌هاست.

حجت الاسلام ولایی بابیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود تمام فتنه‌ها مسیر خود را گم نکرده است، افزود: این انقلاب باصلابت و اقتدار کامل با رهبری ولی عادل و آگاه تا هدف نهایی به راه خود ادامه خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه شناخت دقیق و صحیح توطئه‌های استکبار جهانی و افکار انحرافی را برای پیروزی در تمام عرصه‌ها مهم دانست و ادامه داد: در جمهوری اسلامی ولایت فقیه فصل‌الخطاب و محور تمام تصمیم‌گیری‌ها بوده و اگر تابع ولایت باشیم برای همیشه پیروز میدان هستیم.

وی دستیابی ایران به پیشرفت‌های علمی و فناوری نوین در دنیا را از برکت خون شهیدان و تلاش جوانان این سرزمین دانست و بر هوشیاری جوانان و اقشار مختلف مردم برای پرهیز از اختلاف تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، با اشاره به افکار انحرافی از بسیجیان به ویژه جوانان خواست با مطالعه وصیتنامه سیاسی و عبادی امام‌(ره) زندگانی و اهداف خود را با بصیرت دنبال کرده و زمینه سرافرازی بیشتر انقلاب اسلامی ایران را در برابر همه جهانیان فراهم کنند./935/د103/س
ارسال نظرات