۰۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۲۰۶
سوم خرداد؛

مراسم میهمانی ملکوت در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم میهمانی ملکوت از سوی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه با همکاری آستانه مقدسه قم برگزار می‌شود.
مهماني ملکوت - آيين تهجد و شب زنده داري در حرم حضرت فاطمه معصومه


حجت‌الاسلام هادی حسین‌خانی، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری سومین مراسم میهمانی ملکوت به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا‌(س)، در قم خبر داد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم، اظهار داشت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث تهجد، روزهای ولادت و شهادت‌ ائمه معصومین‌(ع)، مراسم میهمانی ملکوت با برپایی نماز شب و با حضور طلاب مدارس مختلف در حرم مطهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین‌خانی با بیان این‌که مراسم میهمانی ملکوت از سوی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه و با همکاری آستانه مقدسه قم برگزار می‌شود، گفت: این برنامه شامل آیین تهجد و تجدید میثاق با امام زمان‌(عج) است که مورد استقبال طلاب هم قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: مراسم میهمانی ملکوت با حضور علما و اساتید حوزه از ساعت 4 بامداد سه‌شنبه، سوم خرداد در شبستان حضرت نجمه خاتون‌(س) برگزار و با اقامه نماز صبح و عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه‌(س) و حضرت زهرا‌(س) همراه خواهد بود.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه یادآور شد: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی، تولیت آستانه مقدسه پس از اقامه نماز صبح، در مراسم میهمانی ملکوت پیرامون مباحث اخلاقی، سخنرانی خواهد کرد. /920/پ203/ع

ارسال نظرات