۰۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۲۲۸
نماینده مردم تبریز:

ارتباط معنوی مردم و ولایت سبب تعالی کشور شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تعامل و ارتباط معنوی مردم و ولایت را سبب تعالی و پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف دانست.
ولايت فقيه
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، علیرضا منادی سفیدان در جمع مردم تبریز با بیان اینکه امروز در دنیا کشورمان جایگاه خوبی دارد، اظهار داشت: بعد از 33 سال از انقلاب شکوهمند کشورمان، این انقلاب هرچه با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد و همه اینها در سایه حضور با برکت مردم در کنار رهبری است.

وی با اشاره به دستاوردهای هسته‌ای کشورمان ادامه داد: دانش هسته‌ای که امروز کشورمان به آن دست یافته به هیچ دولت خاصی ارتباط ندارد و تنها به برکت پیگیری‌های مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان جایگاه رهبری درهمه شئونات کشورمان افزود: ولی فقیه از جایگاه خاصی در نظام اسلامی ایران برخوردار است، در واقع رهبری فصل الخطاب تمام جریانات بوده اند.

منادی همچنین با اعلام اینکه ایران برترین قدرت در خاورمیانه است تاکید کرد: حزب الله لبنان گوشه‌ای کوچک از جمهوری اسلامی است که در مبادلات منطقه ای با حمایت ایران جایگاه ویژه‌ای به‌دست آورده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس همچنین با اشاره به تحولات اقتصادی کشورمان با بیان اینکه امسال سال خوبی از نظر اقتصادی خواهد بود، افزود: تاکنون بعد از گذشت بیش از 30 سال از انقلاب برخورد مناسبی با نفت نداشته‌ایم اما امسال سعی کرده‌ایم 20 درصد از فروش نفت را در صندوق توسعه ملی واریز کنیم.

وی با بیان اینکه از نظر ذخایر ارزی جزو 15 کشور دارای بالاترین ذخیره ارزی هستیم، خاطرنشان کرد: 15 میلیارد دلار از سال گذشته و 20 میلیارد دلار نیز امسال به این صندوق واریز می‌شود که تا پایان امسال به 35 میلیارد دلار خواهد رسید. /935/د103/س
ارسال نظرات