۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۲۶۶
امام جمعه بناب:

ولایت رمز ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بنابی گفت: رهبری در طول سال‌های متمادی پس انقلاب و در کوران حوادث مختلف، کشور را از توطئه‌های ننگین دشمنان نجات داده است.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع طلاب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) این شهر اظهار داشت: اگر دیروز رسالت حوزه‌های علمیه تربیت طلابی نخبه و عالم بود، امروز وظیفه‌ای فراتر برای مدیریت فکری جامعه اسلامی را بر عهده دارد.

وی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های امروز روحانیت را مقابله با توطئه‌های رسانه ای استکبار جهانی دانست و خاطر‌نشان کرد: اکر امروز امپراطور رسانه ای غرب به دنبال وارونه جلوه دادن مطالبات نهضت اسلامی مردم منطقه است، نباید تعجب کرد، چراکه منافع غرب این‌گونه ایجاب می کند.

امام جمعه بناب با بیان این‌که نهضت اسلامی مردم مسلمان منطقه از رهبری آگاه و بصیر رنج می برد، تصریح کرد: باید قدرشناس نعمت بزرگ ولایت فقیه بود، چراکه رهبری در سال های متمادی پس انقلاب و در کوران حوادث مختلف، کشور را از توطئه‌های ننگین دشمنان نجات داده است.

حجت الاسلام بنابی ادامه داد: ولایت رمز ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی و تداوم راه امام و شهداست، امروز عده ای با قدرنشناسی به دنبال حاشیه سازی و سنگ اندازی به خدمات دولت هستند، همه باید حول محور ولایت در جهاد اقتصادی سهیم باشیم.

وی با باین اینکه ولایت مداری و تبعیت محض از رهبری افتخاری شایسته برای دولت بوده است، گفت: مسؤولان و مدیران باید بدانند؛ هر توفیقی که دولت در سال های گذشته داشته است، به موجب حمایت رهبری و ارتباط نزدیک مردم و ولایت بوده است.

امام جمعه بناب در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به طلاب علوم دینی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: باید در کنار جدیت در تحصیل علوم حوزوی، از تهذیب نفس غافل نباشید، البته این امر به معنای آن نیست که در مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه حضوری فعال نداشته باشید./935/پ202/س
ارسال نظرات