۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۲۷۷
معاون پذیرش حوزه علمیه امام خمینی خبر داد؛

احداث یک مدرسه علمیه جدید در اهواز

خبرگزاری رسا ـ معاون پذیرش و ساماندهی حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، از تأسیس مدرسه علمیه آیت الله خامنه ای در شهرستان اهواز خبر داد.
مدرسه علميه،‌ حوزه علميه
حجت الاسلام مهدی صفیرزاده، معاون پذیرش و ساماندهی حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تأسیس مدرسه  علمیه آیت الله خامنه ای در راستای تخصصی کردن دروس حوزه علمیه اهواز در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: از آغاز سال تحصیلی جدید به صورت رسمی فعالیت این مدرسه کلید خواهد خورد.

حجت الاسلام صفیرزاده، خاطرنشان کرد: تخصصی کردن دروس حوزه و اجرای دوره های تخصصی تبلیغ بر طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری از برنامه های آینده مدرسه علمیه آیت الله خامنه ای در سال تحصیلی جدید است.

وی پایه های تدریسی در این مدرسه را از پایه یک تا شش اعلام کرد و گفت: طلاب پایه های یک تا شش حوزه علمیه امام خمینی(ره) از سال تحصیلی جدید به این مدرسه منتقل خواهند شد.

معاون پذیرش و ساماندهی حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، با اشاره به این که ظرفیت پذیرش امسال این مدرسه در پایه یک 40 نفر است، خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از احداث مکان جدید مدرسه آیت الله خامنه ای در اهواز ظرفیت پذیرش به 200 نفر برسد./9463/پ202/ص
ارسال نظرات