۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۰۵۲۸۱
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

بررسی عملکرد گذشته و ترسیم آینده عرصه تبلیغ دین ضروری است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: نیاز به گفت‌وگوهای نزدیک و نشست‌های کاربردی برای بررسی عملکرد گذشته و ترسیم آینده عرصه تبلیغ دین ضروری است.
حجت الاسلام زادهوش


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد زادهوش در جلسه کمیته هدایت تبلیغی استان کهکیلویه و بویر احمد که در سالن جلسات معاونت فرهنگی تبلیغی برگزار شد با بیان اینکه برای انجام هرچه بهتر فعالیت های تبلیغی و فرهنگی نیازمند تعاملات نزدیک تر و شنیدن نقطه نظرات با مسئولان فرهنگی استان ها هستیم، گفت: نیاز به گفت وگوهای نزدیک و نشست های کاربردی و صمیمی برای بررسی عملکرد گذشته و ترسیم آینده عرصه تبلیغ یک ضرورت است.

وی افزود: تقویت نقاط قوت، از بین بردن نقاط ضعف، هم افزایی، انسجام بخشی، تعامل بیشتر و معرفی ظرفیت های فرهنگی تبلیغی استان ها از مهم ترین اهداف برگزاری جلسات و نشست های کمیته هدایت تبلیغی است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حساسیت و ظرفیت های بالایی در سالهای اخیر نسبت به اعزام مبلغین وجود داشته است، گفت: عمده موضوع جلسات کمیته هدایت تبلیغی بحث مبلغین و مسائل جانبی تبلیغ است.

وی اضافه کرد: باید توجه داشت که تبلیغ فقط منحصر به عزیمت مبلغین و سخنرانی و منبر رفتن آنها نیست و ظرفیت هایی در دفتر تبلیغات اسلامی وجود دارد که اگر خوب معرفی شود امکان بیشتری را در ارتقای فرهنگ دینی استان ها خواهد داشت.

حجت الاسلام زادهوش ادامه داد:یکی از این ظرفیت ها برگزاری دوره ویژه برای عوامل تاثیر گذار فرهنگی است که از آن جمله می توان به کلاس های نقد جریان های انحرافی اشاره کرد.

وی افزود:دفتر تبلیغات اسلامی متون خوبی را برای آشنایی و نقد وهابیت، بهائیت، عرفان های نوظهور و .... آماده کرده است که بازخوردهای بسیار مثبت و بالایی را در سطح جامعه داشته است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی برای برگزاری دوره های آموزشی برای اساتید دانشگاه، ائمه جمعه و دبیران مدارس، گفت: در استان هایی که این دوره ها برگزار شده شاهد استقبال های خوبی بوده ایم.

وی با اشاره به سامانه نشریات دفتر تبلیغات اسلامی، گفت: توجه به تنوع مخاطبان و تنوع موضوعات از جمله ویژگی های سامانه و منظومه نشریات دفتر تبلیغات اسلامی است که در این زمینه دفتر تبلیغات اسلامی موفق بوده است و هیچ نهاد دیگری به این اندازه در عرصه مطبوعات جامعیت ندارد.

حجت الاسلام زادهوش در پایان با اشاره به فعالیت گروه های فرهنگی در زمینه تبلیغ، خاطرنشان کرد: گروه های فرهنگی پدیده مبارک و نوظهوری هستند که به هر اندازه تقویت شوند می توانند تاثیر جدی‌تر را داشته باشند.

ارسال نظرات