۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۲۸۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

بصیرت ملت ایران قدرت‌های استکباری را زمین‌گیر کرده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: هوشیاری و بصیرت ملت ایران اسلامی به رهبری و زعامت رهبر فرزانه انقلاب توطئه‌های قدرت‌های استکباری، علیه ایران اسلامی را نقش بر آب کرده است.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی‌نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در جمع کارشناسان فرهنگی این اداره کل با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز ولایت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: انتخاب روز ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان روز زن به معنای انتخاب زن مسلمان و همه زنان عالم است.

وی از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان والاترین زن دنیا یاد کرد و افزود: زمانی که رسول اکرم(ص) فاطمه را پاره تن خویش می خواند، به جهانیان می‌آموزد که جلوه والای کرامت انسانی و اخلاق اسلامی را در این چهره مقدس جستجو کنند و مادران جهان، شعاعی از این خورشید درخشان برگیرند و کانون حیات انسان‌ها را گرم و روشن می‌سازند.

حجت الاسلام ولی‌نژاد تصریح کرد: زنان می‌توانند از رهگذر اسوه‌پذیری از سیره حضرت زهرا(س) به چنان فضیلت و جامعیتی دست یابند که در شمار یاوران ویژه امام عصر(عج) قرار گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، شناخت ابعاد وجودی حضرت زهرا(س) را لازمه پیروی از سیرت و رفتار آن حضرت دانست و تصریح کرد: تا زمانی که این شناخت و معرفت نباشد به یقین نمی‌توان در مسیر صحیح حرکت کرد و راه‌های ورود به حقیقت جهان هستی بدون شناخت اولیای الهی مسدود است.

وی با تأکید بر الگوپذیری همه اقشار جامعه از فرهنگ زهرایی عنوان کرد: سیره زندگانی حضرت زهرا‌(س) نه فقط برای زنان جامعه بلکه برای همه اقشار جامعه در همه ابعاد زندگی قابل الگوگیری است و همه ما باید جهت تقویت و ترویج این فرهنگ در همه بخش‌ها تلاش مضاعفی را به کار بندیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این بانوی نمونه اسلام شخصیتی بی نظیر در تاریخ اسلام به شمار می رفت، گفت: حضرت فاطمه‌(س) آیینه کمال و همه خوبی های این نظام هستی بود.

حجت الاسلام ولی نژاد در ادامه سخنان خود با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر، این روز را یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان دانست و گفت: رزمندگان ایران اسلامی با تبعیت محض از ولایت و رهبری مشت محکمی بر دهان همه مستکبران عالم زدند.

وی با بیان این که آزادسازی خرمشهر یک فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد نهادند، گفت: فرزندان این مرز و بوم با نمایش ایمان پولادین خود که بر گرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) بود، حماسه ای جاوید را رقم زدند که همه قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حیرت وا داشتند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این که امروز نیز هوشیاری فرزندان این مرز و بوم به رهبری و زعامت رهبر فرزانه انقلاب توطئه‌های قدرت‌های استکباری، علیه ایران اسلامی را نقش بر آب کرده است، افزود: در چنین شرایطی آحاد مدافعان میهن اسلامی و ملت قهرمان ایران چون فولاد آبدیده در برابر همه زیاده خواهان چون د‍‍‍‍‍‍‍‍ژی استوار ایستاده تا همچون گذشته حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای گران بهای آن از تجاوز اهریمنان مصون بماند./950/پ202/س
ارسال نظرات