۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۵۲۸۷
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه‌ای:

فتح خرمشهر حاصل پایبندی رزمندگان به آموزه‌های امام راحل بود

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حرکتی که فرزندان حضرت روح الله در گوشه ای از خاک ایران با فتح خرمشهر آغاز کردند، زمینه ساز تحولات چشمگیری شد که برگرفته از روح انقلابی و ولایی حضرت فاطمه(س) و آموزه های امام خمینی(ره) بوده است.
فتح خرمشهر
به گزارش خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گیلان امروز با صدور بیانیه ای سالروز آزاد سازی خرمشهر را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: سوم خرداد یادآور سه رویداد بزرگ و نشاط بخش، ولادت با سعادت کوثر نبوی، حضرت فاطمة زهرا(س)، ولادت معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و آزادسازی خرمشهر قهرمان در سال جهاد اقتصادی است که حلاوت تازه ای از همدلی و پیوند آموزه های انقلاب اسلامی با بنیان دینی و معنویت را به همراه داشته است.
 
این بیانیه می افزاید: صدیقة طاهره، عصارة فضایل الهی و نمونه بارز یک زن در صحنه های مختلف نجابت و شایستگی و نخستین مدافع حریم ولایت محسوب می شود که با سخنان ثمربخش خویش خیانت متجاوزان به حریم علوی را رسوا نمود. او نمونة بارزی از پاکی و صداقت است که مادران و زنان دنیای امروز به دنبال آن هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این بانوی نجابت، بزرگ زنی است که مایه مباهات جهان بشریت خواهد بود. سالروز تولد معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) همزمان با ولادت حضرت فاطمة زهرا(س) نمونه بارزی از خیر کثیری است که تا ابد از سلالة نبوی جاری خواهد بود.

تحول چشمگیری که امام خمینی(ره) در قرن بیستم بوجود آورد، امروزه نمایانگر حرکت های فزاینده توده های مردم در اقصی نقاط آسیا و آفریقا شده است.

این بیانیه می افزاید: شگفتی حرکت تحول آفرین امام خمینی(ره) در تربیت فرزندانی است که مشی حضرت فاطمة زهرا (س) را پی گرفته اند. چنین تحولی است که بنیان آزادی خرمشهر را در آغازین سال های دفاع مقدس مردم ایران رقم زد. جوانانی که با ارادت قلبی خود به ام الائمه حضرت زهرا(س) و با ذکر نام او خرمشهر عزیز را در سوم خرداد سال شصت از چنگال نیروهای بعثی آزاد ساختند تا یکبار دیگر به تأسی از مادر بزرگوارشان در دفاع از حریم ولایت فقیه و در اجابت سخنان ارزشمند امام خمینی(ره) مبنی بر آزادسازی خرمشهر عزیز، روند انفعالی نیروهای مدافع جنگ را به شیوه ای پیشتازانه و انقلابی تبدیل نمایند.

حرکتی که فرزندان حضرت روح الله در گوشه ای از خاک ایران با فتح خرمشهر آغاز کردند، زمینه ساز تحولات چشمگیری شده است که برگرفته از روح انقلابی و ولایی حضرت فاطمه زهرا و آموزه های امام خمینی(ره) بوده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بزرگداشت و تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمة زهرا (س) همچنین سالروز میلاد امام خمینی(ره) فرزند برومند آن حضرت که همواره در تربیت نسلی ولایی الگویی بی نظیر بوده اند، در آستانه روز حماسه فتح خرمشهر و آزادسازی این شهر از دست متجاوزان بعثی عراق دامنة وسیع ولایتمداری برای خلق تاریخی توأم با جاودانگی و رشادت را هدیه ای والا و راهی مانگار از نجابت حضرت زهرا(س) می داند که با طلایه داری بنیانگذار نظام مقدس اسلامی و پیروی از منویات رهبر فرزانة انقلاب اسلامی ارزانی ملت بزرگ ایران داشته است. /950/د102/س
ارسال نظرات