۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۰۵۳۳۹
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

کسی که با ولایت فقیه زاویه گرفت نباید با حرف‌های دوپهلو فرصت اصلاح را از دست بدهد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، تبعیت از ولی فقیه را یک معیار و شاخص مهم در نظام اسلامی ارزیابی کرد و هرگونه فاصله گرفتن از این سنگ محک را آفت و خطری بزرگ دانست و نسبت به آن هشدار داد.
حجت الاسلام محمود رضا جمشيدي، مدير حوزه هاي علميه خواهران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور روز سه شنبه در دیدار جمعی از بانوان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، ولایت فقیه را یک شاخص مهم و اساسی در نظام اسلامی ارزیابی کرد.

وی ابراز داشت: در نظام جمهوری اسلامی هر حرکتی نیازمند یک شاخص است و یکی از اصلی‌ترین شاخص‌ها تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی تاکید کرد: ضرورت تطبیق رفتار و کردار با معیار و محک ولایت فقیه دارای پشتوانه کلامی و اعتقادی است و اگر امروز کسانی که در عرصه خدمت‌گزاری گوی سبقت را از سایرین ربوده‌اند، در برخی موارد به خوبی امتحان نمی‌دهند این مساله ناشی از فاصله گرفتن از شاخص اصلی است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران افزود: این فاصله گرفتن حتی اگر کم هم باشد، آسیب‌های جدی به همراه دارد و باید در این خصوص مراقب و هوشیار بود.

وی تاکید کرد: اگر به جای استفاده و کسب مشورت از علمای راستین و روحانیت سراغ افرادی رفت که معرفت حقیقی ندارند، این تبعات را نیز به همراه دارد و نتیجه آن این می شود که با ولایت زاویه می گیرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی، مشورت‌گیری از رمالان و جادوگران را امری پوچ و حرام دانست و تاکید کرد: توجه به جن گیر، ناشی از این است که فرد مسیر خود را به جای مسیر ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی انتخاب کرده است.

وی تصریح کرد: هرکس با ولایت فقیه زاویه پیدا کرد، باید اشتباه خود را بپذیرد نه آنکه با حرف‌های دوپهلو فرصت اصلاح را از دست بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه حزب مؤتلفه اسلامی، این تشکل سیاسی را یک تشکل با پیشینیه درخشان توصیف کرد و ابراز داشت: این حزب همواره ارتباط خود را با مرجعیت و روحانیت حفظ کرده است و همین مساله نیز رمز سلامت آنان است. /924/پ202/ص

ارسال نظرات