۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۵۳۴۱
عضو مجلس خبرگان رهبری:

وحدت زیرسایه ولایت فقیه بهترین سلاح برای مقابله با توطئه ‌نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری، با بیان این که دشمنان نظام به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه هستند، گفت: امروز بهترین سلاح برای مقابله با توطئه‌های نرم دشمنان نظام اسلامی وحدت زیرسایه ولایت فقیه است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، روزگذشته در مراسم آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ولایت در ساری، با تبریک ولایت حضرت فاطمه زهرا(س) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، به جایگاه این بانوی نمونه در اسلام اشاره کرد وگفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی همه بانوان جامعه اسلامی است.

وی با بیان این که بانوان جامعه اسلامی باید حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی خود در همه زمینه ها قرار دهند، افزود: این بانوی ارزشمند اسلام در طول دوران عمر با برکت خود همواره مدافع اصلی دین و ولایت بودند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که حضرت فاطمه(س) در اوج خفقان و استبداد دستگاه آن دوران به دفاع از ولایت و امامت برخاست، تصریح کرد: امروز حرکت نورانی و ارزشمند آن حضرت به عنوان بنیانگذار ولایت و امامت استمرار دارد.

آیت الله طبرسی، عفاف و حجاب را یکی از ویژگی های بارز حضرت فاطمه‌(س) دانست و با بیان این که امروز نیازمند ترویج فرهنگی فاطمی در جامعه اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: نهادینه شدن سیره این بانوی نمونه اسلام می تواند مهم ترین سد در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان نظام باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، این روز را یاد آور رشادت و دلاوری های رزمندگان اسلام در مقابله با دشمنان دانست و گفت: فرزندان این مرزو بوم با تبعیت محض از ولایت و رهبری توانستند پاسخ محکمی به دشمنان ایران اسلامی دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آزاد سازی خرمشهر با توکل و اراده خداوند متعال صورت گرفت، ادامه داد: رزمندگان ایران اسلامی با تکیه بر تقوا و ایمان قوی خود توانستند خرمشهر را از دست دشمنان پس بگیرند.

نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره اکثر کشورهای ابرقدرت جهان در هشت سال جنگ تحمیلی مدافع اصلی صدام بودند و از او حمایت می کردند، افزود: اما تقوا و ایمان بالای فرزندان این کشور سبب شد تا دشمنان با خفت و خواری ایران اسلامی را ترک کنند.

آیت الله طبرسی، وحدت همدلی و ایمان به خدا را مهم‌ترین عامل پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در برابر اراده الهی به زانو د رآمدند و با خفت و خواری ایران اسلامی را ترک کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به پیشرفت‌های کشور در سه دهه اخیر اشاره کرد و گفت: رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون رهبری امام راحل، مقام معظم رهبری و همراهی ملت ایران بوده است.

امام جمعه ساری، وحدت و همدلی را نیاز امروز جامعه اسلامی دانست و با بیان این که دشمنان نظام به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در سطح جامعه هستند، خاطرنشان کرد: امروز بهترین سلاح برای مقابله با توطئه های نرم دشمنان نظام اسلامی وحدت زیرسایه ولایت فقیه است.

وی با بیان این که نظام سلطه تنها به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی است، گفت: امروز آحاد جامعه اسلامی باشد هوشیار باشند و فریب ترفند های مذبوحانه دشمنان نظام را نخورند و تنها گوش به رهنمودهای ولایت باشند./950/پ202/س
ارسال نظرات