۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۰۵۳۷۶
فردا؛

نخستین المپیاد علمی حوزه علمیه گلستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان گلستان اعلام کرد: نخستین المپیاد علمی طلاب مدارس علمیه، فردا در این استان برگزار می شود.
آزمون
حجت الاسلام‌ مصطفی ملکی، مدیر حوزه های علمیه گلستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان با اشاره به این‌که نخستین المپیاد علمی حوزه علمیه استان فردا در گرگان برگزار خواهد شد، افزود: این المپیاد علمی در شش پایه درسی حوزه و در 16 مدرسه‌علمیه برادران استان گلستان برگزار می شود.

وی با بیان این‌که هزار و 100 ‌طلبه استان گلستان در این المپیاد علمی با هم به رقابت خواهند پرداخت، بیان داشت: سؤالات این المپیاد در شش موضوع ادبیات عرب، فقه ، اصول ، احکام ، فلسفه و عقاید خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان، تقویت بنیه علمی و ارزیابی سطح علمی طلاب مدارس استان از جمله اهداف برگزاری این المپیاد علمی دانست و گفت: مدیریت حوزه علمیه استان به دنبال ایجاد رقابت علمی بین طلاب استان و تشویق طلاب ممتاز در برگزاری این المپیاد است.

حجت الاسلام ملکی افزود: المپیاد علمی طلاب استان گلستان به‌صورت همزمان در 16 مدرسه علمیه استان و با حضور ناظزین مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار می شود.

وی زمان دقیق برگزاری این المپیاد را ساعت ده صبح روز فردا اعلام کرد./950/پ202/س

 

ارسال نظرات