۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۵۳۹۸
تا نیمه خردادماه؛

مهلت ارسال آثار به مسابقات تعهد سرخ تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی ستاد یادواره شهدای روحانی خراسان رضوی از تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقات وبلاگ نویسی، مقاله نویسی و عکس و خاطره شهدای روحانی، با عنوان تعهد سرخ خبر داد.
شهداي روحاني
حجت الاسلام سلیمانی مقدم، دبیر اجرایی ستاد یادواره شهدای روحانی خراسان رضوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اشاره به تمدید مهلت فراخوان مسابقات تعهد سرخ گفت: این مسابقات در آستانه برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای روحانی و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به صورت سراسری برگزار شده و عموم علاقه‌مندان می توانند در آن شرکت کنند.

وی اظهار داشت: «شهدای روحانی در آیینه خاطرات»، «میراث معنوی و اخلاقی شهدای روحانی»، «بصیرت در کلام شهدای روحانی» ، «مطالبات شهدا از اقشار جامعه اسلامی» و «نقش روحانیت در دفاع مقدس» محورهای این فراخوان را تشکیل می‌دهد.

حجت الاسلام سلیمانی مقدم با اشاره به این‌که دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ترتیب برگزاری بخش‌های مقاله، وبلاگ و عکس و خاطره را برعهده دارند، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان اردیبهشت‌ماه آثار خود را در قالب فایل ورد به نشانی مشهد، چهارراه خسروی، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ارسال و یا به نشانی info@osveha.ir ارسال کنند.

دبیر اجرایی ستاد یادواره شهدای روحانی خراسان رضوی با بیان این‌که در هر بخش به ده نفر از برگزیدگان هدایای نفیسی اهدا می‌شود، ابراز داشت: مقالات برتر این فراخوان نیز به صورت کتاب به چاپ خواهد رسید.

حجت الاسلام سلیمانی مقدم خاطرنشان کرد: مسابقات وبلاگ نویسی، مقاله نویسی و عکس و خاطره به همت ستاد یادواره شهدای روحانی با برگزاری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سطح کشور اجرا می‌شود./930/پ202/س
ارسال نظرات