۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۵۴۱۷

حضور مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در نمایشگاه کتاب آمریکا

خبرگزاری رسا ـ مدیر نمایشگاه‌های خارجی مرکز نور گفت: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به عنوان تنها موسسه ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب آمریکا (BEA2011 ) حضور دارد.
احمدلو مدير نمايشگاه‌هاي بين المللي نور



به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نورسافت، علیرضا احمدلو، مدیر نمایشگاه‌های خارجی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی گفت: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به عنوان تنها موسسه ایرانی در نمایشگاه بین المللی کتاب آمریکا (BEA2011 ) در مرکز ژاکوب ک.جاویتز شهر نیویورک حضور دارد.

وی افزود: این حضور با هدف معرفی مرکز نور به عنوان تنها تولید کننده نرم افزارهای علوم اسلامی و انسانی در جهان اسلام و بزرگترین تولید کننده نرم افزارهای علوم اسلامی در جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه انجام می‌شود.

احمدلو با اشاره به این که نمایشگاه کتاب آمریکا به مدت سه روز از سوم تا پنجم خرداد برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود، ادامه داد: مرکز نور در این نمایشگاه با نمایش آخرین تولیدات سه زبانه عربی، انگلیسی و فارسی، پیشرفت و بکارگیری تکنولوژی روز دنیا را در بحث علوم و پژوهش به منصه حضور خواهد رساند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در مساحتی با حدود 174500 متر مربع برگزار شده و یکی از وقائع مهم فرهنگی آمریکای شمالی محسوب می‌شود، اظهار داشت: در این نمایشگاه 1350 شرکت مرتبط با کتاب و نشر از 46 ایالت آمریکا و از 68 کشور جهان آخرین دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

احمدلو بیان داشت: در حال حاضر بیش از دو هزار و 300 خبرنگار داخلی و خارجی در این نمایشگاه مستقر و آماده پوشش این روخداد فرهنگی در آمریکا شمالی هستند.

وی با بیان اینکه مرکز نور در غرفه 2043 میزبان کاربران خود در کشورهای مختلف قاره آمریکا است، یادآور شد: در خصوص اطلاع رسانی از حضور مرکز نور به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کتاب آمریکا، بیش از هزار نامه الکترونیک به کاربران در کشورهای مختلف آمریکای شمالی، مرکزی و جنوبی ارسال کرده ایم./916/د102/ع

ارسال نظرات