۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۴۲۱
مدیر حوزه علمیه صادقیه:

بدون ولایت‌مداری نمی‌توان ادعای محبت به اهل بیت کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز گفت: بدون تبعیت محض از ولایت فقیه نمی توان ادعای دوستداری اهل بیت(ع) و فاطمی بودن داشت.
ولايت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، خانم فاطمه فلاحتی، مدیر حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز، صبح امروز در جمع طلاب این مرکز علوم اسلامی اظهار داشت: هر توفیقی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی شامل حال نظام اسلامی ایران شده، به برکت ولایت و تبعیت مردم از رهبری بوده است.

وی با بیان این‌که دشمنان با ترفندهای مختلف رسانه‌ای تنها یک هدف را دنبال می‌کنند، خاطر‌نشان کرد: اصل و ریشه همه توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی ایران، تضعیف نقش و جایگاه روحانیت و ولایت در دیدگاه مردم است.

فلاحتی تخریب چهره روحانیت و ارایه تصویری نادرست از ولایت را یکی از مهم‌تربن توطئه های ننگین دشمنان برشمرد و تصریح کرد: رسالت امروز طلاب و روحانیان تبلیغ عمل گرا و حضور فعال در سطوح مختلف اجتماعی و دفاع از حریم ولایت است.

مدیر حوزه علمیه صادقیه تبریز ادامه داد: ولایت فقیه در ادامه ولایت انبیا و ائمه اطهار است، به عبارت بهتر بدون تبعیت محض از ولایت فقیه نمی توان ادعای دوستداری اهل بیت و فاطمی بودن داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح ابعاد شخصیتی و فضائل حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: نباید تنها در زبان محب اهل بیت بود، دوستدار واقعی ائمه اطهار راه و سیره ایشان را شناسایی و دنبال می کند.

فلاحتی همچنین با تاکید بر رسالت ویژه طلاب در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه خاطر نشان کرد: اگر زیبایی های دین و فلسفه احکام الهی به آحاد و اقشار مختلف جامعه به صورت صحیح و عقلایی تبیین شود، هیچ بحران اجتماعی و اخلاقی در جامعه نخواهیم داشت./935/پ202/س
ارسال نظرات