۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۴۲۵

20 هزار نفر از آذربایجان غربی راهی ‌مرقد امام خمینی‌ می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بیش از 20 هزار نفر از بسیجیان استان در سالروز رحلت امام خمینی(ره) در مرقد ایشان حضور می‌یابند.
مرقد امام خميني(ره)
رسول اقدمی، مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران افزود: همزمان با 14 خرداد ماه، رحلت ملکوتی امام خمینی(ره)، بیش از 20 هزار نفر از بسیجیان استان در قالب کاروان های زیارتی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند.

وی افزود: این افراد صبح روز 13 خرداد ماه جاری در قالب 500 کاروان از سراسر استان به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند و پس از شرکت در ویژه برنامه بزرگداشت یاد و خاطره پیر جماران، عصر روز 14 خرداد ماه به مقصد شهرستان های محل سکونت خود حرکت می کنند.

اقدمی تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین اهداف این برنامه عنوان کرد.

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: تقویت روحیه ولایت پذیری، ارتقای جنبه دینی و سیاسی بسیجیان و همچنین تشریح اهداف والای رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران از دیگر اهدافی است که در این اردوها دنبال می شود.

این مسؤول با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از همان ابتدای نهضت اسلامی در ایران به دنبال از بین بردن ولایت فقیه بودند، افزود: ولایت یکی از ستون های اصلی دین مبین اسلام است و نماز، حج، جهاد، زکات و روزه بدون ولایت معنایی ندارد.

اقدمی با اشاره به اعزام یک روحانی به همراه هر کاروان اعزامی گفت: در حال حاضر این نیاز احساس می شود که افراد باید در تمام کاروان ها با معارف دینی و همچنین اهداف امام خمینی(ره) در زمان جهاد آشنایی داشته باشند، از این رو به همراه هر کاروان یک روحانی اعزام می شود تا به ارائه این مطالب بپردازد.

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی، در پایان درباره افراد همراهی کننده کاروان‌های زیارتی مرقد امام خمینی(ره) گفت: جهت سهولت در پاسخگویی به افراد در تمام زمینه ها، به همراه هر یک از این کاروان ها یک روحانی، یک مسؤول اتوبوس و یک امدادگر حضور خواهد داشت تا شرکت کنندگان در اردو در صورت نیاز به این افراد رجوع کنند. /936/پ202/س
ارسال نظرات